[L]337-Zonic Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Hei, www.barbara.no Lenke til kommentar
lobster Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Grattis Så kjempelekkert ut Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Takk! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Fine saker! Merker et lite problem; hvis man klikker på en av sakene/nyhetene på førstesiden, så blir "Siste fra forum" listet på feil måte. Mulig dette kun er hos meg (bruker IE6)... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Stilig! *Prøver å venne seg til blå-fargen på linkene i en meny til høyre der...* Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Stilig! *Prøver å venne seg til blå-fargen på linkene i en meny til høyre der...* Jobbes med å få endret fargene. Takk for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Fine saker! Merker et lite problem; hvis man klikker på en av sakene/nyhetene på førstesiden, så blir "Siste fra forum" listet på feil måte. Mulig dette kun er hos meg (bruker IE6)... Takk. Dette skal være i orden nå. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Bra jobba og gratulerer, Mohammed, og alle dere andre på barbara.no (Erlend Halvorsen med nye designet). Jeg vil si at du (/dere) fremstår som den kanskje mest seriøse og profesjonelle av søstersidene (sammen med hw.no, kanskje). Virker som om det er mye hard jobbing som ligger bak. Fortsett sånn! Nok en gang; gratulerer med nytt, lekkert design! mvh Eivind Lenke til kommentar
heder Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Hvorfor ikke lage html som validerer? Siste fra forum og siste fra bruktmarkede lenkene er hvite (i MSIE) hos meg, og nesten uleselige mot den lyse bakgrunnen. I Opera 7.11 er siste fra forumet lenkene blå og enklere å lese, siste fra bruktmarkede lenkene er også her hvite. Ellers fint design. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Hei, vi har prøvd å validere så godt vi kan (orker ikke å ha ALT tags på alle bildene) og vi jobber fortsatt med å fjerne disse små bugene som du nevner. I IE hos meg vises forumet i hardware.no design, mens i Opera og Mozilla vises det i riktig design som er barbara.no. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Bra jobba og gratulerer, Mohammed, og alle dere andre på barbara.no (Erlend Halvorsen med nye designet). Jeg vil si at du (/dere) fremstår som den kanskje mest seriøse og profesjonelle av søstersidene (sammen med hw.no, kanskje). Virker som om det er mye hard jobbing som ligger bak. Fortsett sånn! Nok en gang; gratulerer med nytt, lekkert design! mvh Eivind Takk! Godt å høre at "hard works pays off". Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 Meget bra, meget bra! Det eneste jeg savnet var Hardware.no på partnere. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 19. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2003 En ting... På toppen av forumvinduet her er det en helt annen blåfarge enn på resten av siden. Hadde det vært mulig å få den endret til den samme som er på resten av siden? Og kan ikke knappene (Hjelp, Søk, Medlemsliste, Grupper osv...) ligge i venstre bar sånn som på hw sin forumversjon? >> Det kan jeg ikke ordne. Det er Amund Espelien som styrer med dette. Men jeg skal si i fra til han. Er helt enig med deg selvsagt. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2003 Meget bra, meget bra! Det eneste jeg savnet var Hardware.no på partnere. Hehe! Fikset. Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 20. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2003 Behagelig utseende... dog på sin plass med et hjertesukk: er det ikke på tide at entusiast-steder som hardware.no-nettverket tar steget bort fra antikvarisk og tung html med tables og ser framover med enkel og fleksibel CSS? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 20. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2003 logoen var enkel og genial Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2003 Bra jobba og gratulerer, Mohammed, og alle dere andre på barbara.no (Erlend Halvorsen med nye designet). Jeg vil si at du (/dere) fremstår som den kanskje mest seriøse og profesjonelle av søstersidene (sammen med hw.no, kanskje). Virker som om det er mye hard jobbing som ligger bak. Fortsett sånn! jepp, det er godt at dere finnes Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2003 enig med heder når det gjelder hvit text mot lys bakgrunn..... ellers var det fint Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2003 Hei! Det skal vi fikse. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2003 Flott design! Kan jeg bare spørre om en ting, hvorfor heter det barbara? Hvilken sammenheng har det med bærbare maskiner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå