the lord Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har nettopp(i går) skaffet meg avr255 og et 5.0 anlegg hvor dvd og pc fungerer topp. Men riks-tv fungerer ikke. Har prøvd å koble til gjennom alle tre HDMI-inngangene på reciveren, men når jeg slår riks-tv-boksen på så står det plutselig "ingen signal" på tven, reciveren sender altså ikke til tven. Men det rare er at når jeg slår den av, forsvinner "ingen signal" og jeg kan manøvrere vanlig i reciverens meny(noe jeg ikke kan gjøre når riks-tv er på), altså er det kontakt på en eller annen måte. Hvis noen vet om det er en slags innstilling som må til tar jeg imot hjelp med takk! Lenke til kommentar
simena1 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 spørsmålet er kanskje litt idiotisk, men antennen din er vel tilkoblet? får den signal? Lenke til kommentar
streeter Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det kan være at HDMI-utgangen på dekoderen ikke er aktivert. Koble dekoderen direkte til tv med scart, gå inn i menyen og sjekk at HDMI er påslått. Ser jo nå at spm er en mnd gammelt, regner med at du har fått det i orden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå