wonka Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvor i Norge kan en forhåndsbestille bundelen med modern warfare 2? Hvis det lar seg gjøre noen plass, hvilken plass er billigst? Jeg har lett overalt på norske nettbutikker og finner ingenting, hjelp!? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 vel siden den kommer i november så er det vel litt tidlig ennu.... Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 trodde den var kun for amerika og vi får en forza 3 bundle? Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Har ett lite spørsmål? Skulle i dag forhåndsbestille Modern Warefare 2 Harded edition på Cdon.com men kan ikke bestilles. Tror noen at det vil komme til bestilling igjen før release datoen? Jeg er bestemt på at jeg SKAL ha harded edition. Er det eventuelt andre steder det går ann og bestilles? Takker for svar Endret 26. september 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...per-elite-pakke spørs om de selger skinnet før bjørnen er skutt. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...per-elite-pakke spørs om de selger skinnet før bjørnen er skutt. Forventet på lager 10.10.2009? Riiiiight... Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Selges denne Xboxen i butikk også på Elkjøp? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Selges denne Xboxen i butikk også på Elkjøp? blir vel solgt i alle el.butikker etterhevert. dvs rundt 10 november. er jo ikke noe gøy å betale porto til et grådig postvesen. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ok, Takker for svar Vet noen om man kan ligge av dette produktet hos Elkjøp i 5 dager? At jeg liksom ringer og ligger den av i morgen i butikk? Sånn at jeg kan hente den 15. November i butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå