karlfr Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Noen som veit hvordan jeg kan skaffe et godt Tetris spill til min nokia 7250. Betaler såklart om nødvendig, bare det er en bra versjon er det uansett verdt alle pengene Lenke til kommentar
Trancedancer Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hej...har skickat ett meddelande till dig...det finns mer än en version, har testat några olika och hittat den som är finast och funkar bäst! Programmet heter Metris v.1.3. Ska försöka återkomma med en länk till den som är intresserad...det är ett freewareprogram så det är inga problem att ladda ner det. Här är länkarna förresten..hittade dom precis! Jad-fil: http://midlet.org/repository/jamesbrennan/...tris/Metris.jad Jar-fil: http://midlet.org/repository/jamesbrennan/...tris.jar?md=416 Sen använder du bara ett program typ Nokia Game Installer eller Application Installer eller Oxygen Phone Manager för att installera och njuta av Tetris i din 7250! Coolt!!! *TRANCEDANCER* Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Takk! Virker som om du har utrolig mye peiling på 7250 trancedancer Takk for PM Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Enkleste måten å installere spillet på er å wappe deg inn på http://midlet.org/wap og laste ned spillet derfa, så slipper du tullet med software og kabel/IR Lenke til kommentar
Trancedancer Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Tack...visst kan du wappa in och ladda ner det därifrån, kanske enklare för dig. Kul att kunna hjälpa till! *TRANCEDANCER* Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det var enklere å bruke oxygen å installere det via det, enn å wappe seg inn på siden å laste det ned.. Å laste det ned fra internett også overføre fra oxygen er jo faktsik gratis også Lenke til kommentar
erikelg Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei, Så at noen hadde fått noe tetris-greier til sin 7250. Byttet ut min gamle Ericsson T65 med en Nokia 6610 og det eneste jeg savner er Tetris. Funker Metris på min telefon også? Eller finnes det andre spill til 6610? Venter spent på svar Erik Lenke til kommentar
Trancedancer Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hej...jag är nästan säker på att Metrix funkar på din mobil också, testa! Hoppas det lyckas!!! Grattis till din nya telefon förresten och välkommen in i Nokia-gänget!!! :wink: *TRANCEDANCER* Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 jepp, det funker på 6610 også! Lenke til kommentar
erikelg Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det høres bra ut Er ikke helt inne i Java-opplegget så hvilken av filene skal jeg laste ned (Jar eller den andre?). På forhånd takk. Erik Lenke til kommentar
Trancedancer Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 ...du får ladda ner bägge, de är mycket små filer och sedan får du välja den ena när du ska installera spelet i din telefon. Good Luck! *TRANCEDANCER* Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hva er toppscoren deres i Metris da? Jeg har 1583 nå, men kan klare mye bedre enn det. Det bare tar så lang tid Jeg er en travel mann Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 de är mycket små filer och sedan får du välja den ena när du ska installera spelet i din telefon. Hvis du velger JAD-filen blir det ikke mye spilling gitt.... JAD er spillets description fil, JAR er selve spillet. På de fleste mobiler trenger du kun JAR (S55, 7650, 3650 etc...) Rekorden min er forresten 1700 (på Siemens S56) Lenke til kommentar
Morgan Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Heisann Har lastet ned begge filene til pc`n. Startet Nokia aplication installer og den spør etter Jad filen,men når den begynner å legge den inn så stopper den før den er ferdig å sier operasjon misslykkes. Hva gjør jeg feil? Mvh Morgan Lenke til kommentar
Marihønå Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Heisann! Er oxygen et program som overfører via pc'en til mobilen uten kabel/ir? Virket som om det var det det var snakk om.. Noen som i såfall vet hvor man laster det ned? thx Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Heisann! Er oxygen et program som overfører via pc'en til mobilen uten kabel/ir? Virket som om det var det det var snakk om.. Noen som i såfall vet hvor man laster det ned? thx Nei du må ha kabel eller IR. Du kan laste det ned her Nå er toppscoren 1627.. Men skal slå den, det er bare dumt at det tar så lang tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå