H09I6AN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Jeg skal snart ut i lære som matros lærling, men jeg lurer på om det da går ann å ha to jobber/læreplasser? Altså, om jeg f.eks jobber 1 måned på/av, og da jobbe på en annen båt i perioden jeg har fri? Endret 25. september 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det er velidg uvanlig, men ta deg en prat med opplæringskontoret ditt (du har helt sikkert hatt kontakt med de før) og spør hvordan mulighetene er. Hvorfor vil du dette egentlig? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Ok, får gjøre det Det er så jeg slipper å være på land så lenge, samt tjene opp litt ekstra i lommeboken Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du får ikke inngå som sikkerhets personell før etter et år av læretida. Men skal innrømme at jeg selv ofte jobbet ekstra i fritida når det var behov for det, men gikk da som fullverdig mannskap og fikk full lønn, ikke den uslige lærling-lønna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå