Wazu Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei. kjøte for en tid tilbake en WD greenpower 1,5tb disk. Men, da jeg skulle formattere den, stoppet det på 73%. Prøvde quick format, formattere i en annen pc, men samme skjedde det. Ved vanlig formattering bare stoppet den på 73%, mens quick format gir meg feilmelding. Tenkte at det var feil på disken, og sendte den i retur. To uker senere bestillte jeg meg 2 x Samsung ecogreen 1,5Tb. Som også skjedde det samme med . Men, prøvde å formattere den i to partisjoner på halve størrelsen hver, og den første fikk faktisk fullført. Men, partisjon nummer to stoppet på 46%, altså samme sted som tidligere. 73% er vel også omtrent akkurat 1000gb, er det noe grense der eller noe? Nå er det litt kjipt å sitte her med 3tb disk jeg ikke får brukt, og bylan om en uke. Så Hvis noen vet hva jeg kan prøve for å få det til, eller hva som helst som kan hjelpe meg egentlig, så hadde det vært flott. Lenke til kommentar
2mmy Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Treff 2 på Google forteller at nForce-driverene trenger oppgradering. Prøvd det ? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Takker. Prøver det nå, ser hva som skjer da. EDIT: Funket dritbra det, sitter å overfører til nye store partisjonen nå . Takk for hjelpen. Endret 25. september 2009 av Wazu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå