TheMartine Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Du kan ihvertfall se frem til denne. Okei, den traileren der fikk meg til å få frysninger over hele meg Den filmen må jeg se Ja, den ser grusom ut. Ser på IMDB at den kommer først 29. januar 2010 i Norge, noe som er litt rart i og med at den ble laget i 2007. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er spøkelser i The Changeling ja, rimelig skummel. Hvorfor heter filmen Changeling? Jeg har forstått av den gamle tyske folketroen at en changeling, en "bytting", er en baby født av folk som lever under jorda og byttet unge med en menneskefamilie. Men dette er en spøkelsesfilm og har ingen ting med det å gjøre? For jeg er interessert i å se en film som er basert på den tyske folketroen. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er spøkelser i The Changeling ja, rimelig skummel. Hvorfor heter filmen Changeling? Jeg har forstått av den gamle tyske folketroen at en changeling, en "bytting", er en baby født av folk som lever under jorda og byttet unge med en menneskefamilie. Men dette er en spøkelsesfilm og har ingen ting med det å gjøre? For jeg er interessert i å se en film som er basert på den tyske folketroen. Det har med barn som blir byttet ved fødselen, mennesker imellom, ikkje underjordiske. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Stir of Echoes er nøyaktig det du leter etter. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vet ikke om "Stay Alive" går sjangeren din, men den er rimelig skummels syns jeg da... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, gode forslag! Så forresten [REC] i helga. For en drittfilm. Og så så vi Woman in Black. Den var veeeldig creepy. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, gode forslag! Og så så vi Woman in Black. Den var veeeldig creepy. Kjekt at den falt i smak, og ja, den er passe guffen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du kan ihvertfall se frem til denne. Åherre, jeg hadde ikke sett den traileren der. Den ga meg gåsehud. Må så absolutt sees. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Stir of Echoes er nøyaktig det du leter etter. Absolutt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Bumper denne, jeg. Har sett gjennom alle de gode forslagene i denne tråden nå, og nå vil jeg ha mer. Meeeer! Vi så forresten Changeling for litt siden, og den var fenomenal. Paranormal Activity også. Så om det finnes flere uoppdagete perler der ute...you know what to to ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå