Gå til innhold

Vet noen om noen gode filmer om det overnaturlige?


TheMartine

Anbefalte innlegg

Jeg er altså ikke på utkikk etter skrekkfilmer i den forstand at det er en psykomorder, men jeg leter etter gode, skumle filmer som helst dreier seg om noe overnaturlig, paranormalt, uforklarlig eller lignende. Ånder og gjenferd ville vært best, men det er veldig vanskelig å finne filmer i den sjangeren som virkelig skremmer livet av deg.

 

For gi en pekepinn, da, så kan jeg nevne noen i den gaten jeg leter etter:

 

The Orphanage, The Others, Blair Witch, Children of the Grave, The Shining, etc.

 

 

Og forresten: Gode dokumentarer rundt dette hadde virkelig vært toppen av lykke. :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan ihvertfall se frem til denne.

 

Holy shit! Ja, akkurat sånne filmer!

Den så griseskummel ut 0.o

 

en god gammel må da være The Ring (ikke den amerikanske remaken) :)

 

The Ring, ja...jo, men har man sett én har man sett alle, på en måte. Jeg klarer ikke skremmes av langhårede asiatiske jenter lenger. :p

 

The Changeling og den første The Amityville Horror

 

Er det spøkelser i The Changeling? Har lest litt om den, men aldri giddet å se den, hehe.

Lenke til kommentar

Det er sant, Cpt. Det er blitt så klinisk, liksom. Det er mye enklere å leve seg inn i de gamle filmene, og dermed også lettere å bli skremt.

 

Jeg så en svensk film da jeg var liten, hvor en dame opplevde at noe trakk dyna av henne om natta. Og jeg sover den dag i dag aldri med føtter eller armer utenfor dyna. Traumatisert for livet. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...