TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg er altså ikke på utkikk etter skrekkfilmer i den forstand at det er en psykomorder, men jeg leter etter gode, skumle filmer som helst dreier seg om noe overnaturlig, paranormalt, uforklarlig eller lignende. Ånder og gjenferd ville vært best, men det er veldig vanskelig å finne filmer i den sjangeren som virkelig skremmer livet av deg. For gi en pekepinn, da, så kan jeg nevne noen i den gaten jeg leter etter: The Orphanage, The Others, Blair Witch, Children of the Grave, The Shining, etc. Og forresten: Gode dokumentarer rundt dette hadde virkelig vært toppen av lykke. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du kan ihvertfall se frem til denne. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 en god gammel må da være The Ring (ikke den amerikanske remaken) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 The Changeling og den første The Amityville Horror Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Du kan ihvertfall se frem til denne. Holy shit! Ja, akkurat sånne filmer! Den så griseskummel ut 0.o en god gammel må da være The Ring (ikke den amerikanske remaken) The Ring, ja...jo, men har man sett én har man sett alle, på en måte. Jeg klarer ikke skremmes av langhårede asiatiske jenter lenger. The Changeling og den første The Amityville Horror Er det spøkelser i The Changeling? Har lest litt om den, men aldri giddet å se den, hehe. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 en god gammel må da være The Ring (ikke den amerikanske remaken) Hele 10 år og greier. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er spøkelser i The Changeling ja, rimelig skummel. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Er spøkelser i The Changeling ja, rimelig skummel. Aah, nå husker jeg ja. Det er en nyere film med samme navn, men som handler om noe helt annet, ja. Det er den fra 1980 som er den skumle? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 det er denne som er den skumle ja Likte den veldig godt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) det er denne som er den skumle ja Likte den veldig godt. Very nice. De gamle er gjerne litt ekstra skumle bare fordi de er gamle. Dårlig lyd- og bildekvalitet kan sette en ekstra ekkel ramme rundt det hele. Gleder/gruer meg til å se den. Endret 25. september 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hehe, ska man se skumle filmer så synes jeg 60 til 80-tallet er de rette tiårene. Nå for tiden er det masse lame bø-effekter som setter en liten støkk i deg, men feelingen er helt borte. Etter og ha sett en skrekkfilm vil jeg føle litt fear of the dark Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Det er sant, Cpt. Det er blitt så klinisk, liksom. Det er mye enklere å leve seg inn i de gamle filmene, og dermed også lettere å bli skremt. Jeg så en svensk film da jeg var liten, hvor en dame opplevde at noe trakk dyna av henne om natta. Og jeg sover den dag i dag aldri med føtter eller armer utenfor dyna. Traumatisert for livet. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Haha. Men ja det ligger noe i det her altså. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du blir neppe skuffet over denne. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Witchboard skemte meg da jeg var 11 år litt kreapy egentlig. Pet Sematary The Omen triologien er bra, ikke sånn direkte skummel og Rosemary's Baby bwegge de siste der er gamle og handler om satans sønn på hver sin måte. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Lady In Black og Witchboard så veldig fine ut. Pet Sematary husker jeg godt fra jeg var liten. Den satte en skikkelig støkk i meg, altså. The Omen og Rosemary's Baby er ekle, men ikke på det paranormale plan ^^ Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du blir neppe skuffet over denne. så denne nettopp, var litt guffen ja Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Du kan ihvertfall se frem til denne. Okei, den traileren der fikk meg til å få frysninger over hele meg Den filmen må jeg se Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Se Cube. Endret 29. september 2009 av dicktator Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Cube-filmene er veldig gode de. Mye hodebry, men er fint få spøkelser i dem, da. :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå