Leser Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg er absolutt til positiv til at Posten Norge får konkurranse, men som "mannen i gata" forstår jeg ikke at at Tanums bokhandel på nett med Schenker Privpak/MyPack er bedre for kunden enn vanlig sending gjennom postkontor. For min egen del måtte jeg hente pakken mye, mye, mye lengre unna enn vanlig postkontor. En annen ting er at disse kioskene som er utleveringssted ganske ofte har papirlapp "stengt pga sykdom." Mens en postkontor så godt som aldri er stengt, det må i såfall være forbindelse med ran. Helt superspesielt, men selvdrevne kiosker (som ikke er tilknyttet en kjede) er jo stengt rett som det er. Da synes jeg det er trist med alle de som i ende ærend reiser for og hente en pakke, men så er kiosken stengt. Med postkontor gjelder liksom ikke dette problemet. En annen ting er at med pakkelapp på posten så står det jo nøyaktig hvilken dag som er ankomstdag, og at den må hentes innen den og den datoen. Det er jo utrolig kjekt da. Med Schenker så kan man ikke vite når uavhentede pakker blir sendt i retur. Jeg ønsker ikke og være negativ, jeg er bare kritisk til hva med egentlig får ut av dette opplegget. Noen andre med refleksjoner om Tanum bokhandel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå