-Serenity- Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har en Logitech MX1100 og jeg sliter med signalavstand. Det er kanskje litt over en meter avstand fra USB stikken til musa, og allerede da begynner den å krangle og stoppe opp. Er 1,5 meter ansett som lang avstand?! Det er jo isåfall latterlig! Kan noe annet være galt? Da må jeg seriøst revurdere mine alternativer... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 jeg har en logitec v450 og den funker fett på 5-6 meter Lenke til kommentar
-Serenity- Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Står mottakeren rett i USB-porten eller er det en annen "mottaker" inni bildet? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Om mottakeren står rett ved en strømforsyning kan signalene forstyrres pga signaler fra nettopp strømforsyningen. Lenke til kommentar
Utenomjordisk Reke Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Bytt til trådmus så slipper du den faenskapen der med avstand, batterier og dritt og faenskap. Selv bruker jeg pcen til mye forskjellig men bruker bare et gammelt slitt og grått tastatur som sikkert er 15 år gammelt + en datamus med hjul og ekstra fram/tilbake knapp for under 100 lappen. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bytt til trådmus så slipper du den faenskapen der med avstand, batterier og dritt og faenskap. Selv bruker jeg pcen til mye forskjellig men bruker bare et gammelt slitt og grått tastatur som sikkert er 15 år gammelt + en datamus med hjul og ekstra fram/tilbake knapp for under 100 lappen. Jeg har en Logitech VX Nano, det er ikke noe "faenskap" med den Batteriet varer leeeeenge (bytter kanskje en gang i året (?), og rekkevidden har jeg ikke noe å klage på Trådstarter, har du prøvd å bytte batteri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå