toxicpete Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Spis isøks, fordømrade spøkelser! Les mer Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 kvalitetsspillene fortsetter å rase inn på wii ser jeg. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hmm, hadde vært rått med utgivelser på andre konsoller. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Residen Evil 4 er vel det eneste velfungerende skumle spillet jeg vet om til Wii. Den opplevelsen var perfekt. Synd det ikke er kommet noe mer :/ Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Eternal Darkness til Gamecube er fortsatt en av mine store favoritter. Det turde jeg ikke spille mens jeg var alene (Uten for mye spoilers, men badekarscenen fikk meg til å hyle som en gris, før jeg skrudde av konsollen og gjemte meg under dyna... Sånn cirka.) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Project Zero 4 er bevis på at det er fullt mulig å lage bra skrekkspill til Wii. Men ikke spør hvorfor det ikke ble gitt ut utenfor Japan, selv om det var meningen. Ser ut til at Wii'en for forlenget ferien noen måneder til. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 For raringene som både liker skrekkspill og eier en Wii (finnes de? ) anbefaler jeg heller Dead Space Extraction. Det er riktignok en on-rail shooter så friheten er intetværende men det skal være nesten like mye stemning som den originale Dead Space. Det må være gullverdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg