Keiseren av Grønland Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har nettopp fått meg iPhone 3GS, og har blant annet lastet ned Trafikanten og Deli De Luca sin tilbudsapp. Men jeg savner flere norske gode Apps. Skulle gjerne tenke meg en slags app som gjør at du kan se anmeldelser av restauranter rundt deg via GPS. Type Vibb.no på iPhone. Synes det er rart dette ikke følger med Google Maps. Nesten alle GPS har jo funksjon for å søke opp restauranter, butikker, bensinstasjoner, hotell og lignende. Hadde vært morsomt hvis noen kunne komme med anbefalinger til de beste norske programmene jeg bare må ha. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 se på den nye til gule sider! Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 "Norske radiokanaler" Jeg syns den er konge, tror det er 189 kanaler nå. "Flytider" er også fin. Begge koster 19kr Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 se på den nye til gule sider! Men den er ikke ute? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) nei, kommer snart ;)Så kan du se på tv2 sporten sin app:) Endret 27. september 2009 av Hoffah Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Radio er et smart konsept, men uinteressant siden det blir dyrt i bruk. Flytider ser veldig spennende ut! Kan hende jeg kjøper det en dag når jeg trenger den. Eller venter på at den blir gratis. Den er jo trossalt gratis i virkeligheten. Gleder meg til Gulesider, håper den blir gratis, men er den virkelig fristende kan det hende jeg strekker meg til å betale noen få kroner for den. Jeg hadde derimot håpet på en ordentlig norsk kartleser med ferdig nedlastede kart - klart til bruk uten internett, og norsk stemme. Samt brukerbasert innhold i form av anmeldelser, steder og historikk. En slags norsk wikipedia-gps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå