krislomh Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hei, hva synest dere om denne jakken her? Skal bruke den som snowboard- og vinterjakke. http://www.the-house.com/vo3sh02sl10zz-vol...rd-jackets.html Jeg er ca. 1.90 høy, og ganske tynn. Er Medium stort nok? Liker ikke når jakkene henger ned. Er ganske kjedelig å kjøpe feil størelse når jeg bestiller fra USA. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Med snowboarding som bruksområde er den vel kurant. Likte ikke det sorte kombinert med det blå derimot. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Synes den var dritfin, jeg! Regner også med at medium er grei størrelse til en som er ganske tynn. De har jo romslige klær, Volcom, har de ikke? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Den så ut som et klenodium fra 80-tallet. Hvis du ser på noen Modern Talking videoer ser du samme jakka et eller annet sted. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Den så ut som et klenodium fra 80-tallet. Hvis du ser på noen Modern Talking videoer ser du samme jakka et eller annet sted. Og 80-tallet hadde de beste jakkene, så: Win. Lenke til kommentar
krislomh Skrevet 25. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Syntest det blå kombinert med det svarte var ganske kult jeg. Skjønner ikke helt hvordan du klarer å kombiere denne med 80-talls stilen, og Modern Talking.. menmen:) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Den der likte jeg ikke. Sjekk ut dogfunk.com for andre valg også Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Den jakka så sykt bra ut, synes jeg. Tipper medium holder, men om du er usikker kan du vel sende en mail å spør om de kan si deg målene på jakka? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 jeg har en volcom jakke og er ganske lik deg tror jeg. litt over 190 og litt tynn. Kjøp L vil jeg si. L går sånn ca litt lengre ned en underlivet Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Jeg synes den så veldig kjedelig ut. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Medium kan vel fort bli litt lite for en på 1.90? Selv ligger jeg midt mellom M og L og er 1.80. På mange jakker blir ermene ofte for korte i medium. Ellers syns jeg jakken var fet. Retro er kult. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå