Dernel Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Driver og skal kjøpe meg en bil, problemet er bare at bilen befinner seg i Harstad, jeg bor på Dovre, 16 timers kjøring fra Harstad. Tenkte litt å frakte den på toget, evt høre med noen langtransportfolk som kjører tomt nedover. Noen andre måter som kanskje ikke er så dyre? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kjører den for deg hvis du betaler kostnader + 2000kr! PM Lenke til kommentar
gxi Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kjøpes bilen fra forhandler eller privat? Forhandlere bruker å ha systemer/avtaler for å frakte biler for folk som kjøper dem fra andre steder i landet. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Er en privat ja. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 jeg fikk min fraktet fra bergen til oslo for ca 2000 på trailer. var flere som lå på ca samme pris(2-3k) fra diverse steder i norge til oslo. aner ikke hvilke firma jeg brukte, men det kan være verdt å sjekke ut priser for å få fraktet det på lastebil. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Fant en side som het MittOppdrag.no får se om jeg får noe svar der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå