Golden_eagle Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 En venn av meg har nettop kjøpt seg Counter Strike Source til sin bærbare datamaskin som kjører Windows XP Professional Service Pack 3 og har 1.60GHz og 1GB RAM. Når han starter CS:S får han beskjed om at driveren til skjermkortet hans er utdatert. Skjermkortet er et ATI Radeon Xpress 200M Series. Når han logger seg på servere fryser CS:S og spillet lukker seg, men ikke Steam. Vi har prøvd å laste ned drivere men finner ikke noen nyere enn 6.14, som er det han har fra før. Kan noen hjelpe oss? Hvor er det man får tak i nyere drivere til dette skjermkortet? Vi har prøvd ATI/AMD sine nettsider. Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Laptopen min, har samme speccs, får kjørt CS:sourse ganske greit på den untatt noen fps drop, drivern jeg bruker, lastet jeg ned fra levrandøren av pcen altså i mitt tilfelle Toshiba. Så gå til levrandøren av pcen, finn pcen du skal ha drivern til og se om den er noe bedre. Lenke til kommentar
Aztor Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 1: Google problemet med drivere. 2: Send mail/ring til butikken han kjøpte pcen hos. Og se om de kan finne noen nyere drivere. De pleier å ha peiling. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Mener denne driveren skal passe ! Lenke til kommentar
Golden_eagle Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Takk for alle svar, har fått løst problemet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå