Gå til innhold

Vannkjøle et Lian-Li PC6099B og andre ting...

Anbefalte innlegg

Er det mulig å oppdrive sorte radiatorgriller?

Har et Lian-Li PC6099B og tenkte å lage hull i toppen (over 5 1/4 slottene) til ei radiatorblokk av typen AC31021 "Airplex EVO 120". Mener det skal være plass til denne her. Vil dog naturligvis miste 2 stk. 5 1/4" plasser men dette er greit.

Denne radiatoren. Vil den være tilstrekkelig til kjøling av vannblokker for CPU, GPU og NB? F.eks med 120 mm vifte av typen PAPST 4412FGL. Moderat (eventuelt ingen) overklokkking.

Trenger da en radiatorgrill med meget pen finish. AC sin Rad.grill (Air.EVO.120) for denne radiatoren er da unektelig lekker....den kan ikke oppdrives i sort? Stålfargen kommer ikke overens med det sorte kabinettet mitt dessverre.

Tenkte også å "henge" en AC vanntank i en lignede grill. Tenkte å lage hull der det allerede er riller for toppviften i kabinettet. Denne ønskes også i sort.

Er det bare AC som har griller til radiatorne sine?

Noen som har noen forslag? Er helt fersk på dette området så alle råd / kommentarer mottas med stor takk!

Er det noen erfarne vannkjølere der ute som synes et Lian-Li PC6099B er for lite for vannkjøling og heller råder meg å droppe planene før jeg sette i gang? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...