Fisk1 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hallo! Jeg arbeider med å sette opp en PC på høgskolen hvor jeg er student, som inneholder et helt nytt Blackmagic Design DeckLink Extreme PCI-kort. Har lastet ned nyeste DeckLink-software og installert den, men allikevel kommer det opp "New Hardware Found" når jeg starter Windows. Den ber da om software for "DeckLink Driver". Det virker merkelig at PC'n tror at driveren er en hardware-enhet... Det skal nevnes at jeg har hatt problemet med at driver-installasjonen fryser og låser hele maskinen når den er nesten ferdig. Når jeg da utfører en hard reset av PC'n og Windows starter igjen er softwaren allikevel installert. Jeg har både installert driverne og byttet PCI-spor flere ganger, uten hell. På grunn av at driveren tilsynelatende ikke blir installert riktig kan jeg ikke bruke DeckLink-kortet, da softwaren ikke oppdager det. Er det noen som har en idé om hva som kan være galt? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Er det helt alvorlig talt ingen på dette store forumet som har den fjerneste anelse om hva dette kan være? Ôô Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå