Cocol Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har veldig lyst på en pit bike men vet ikke om det er lov i norge og jeg vet ikke hvilken jeg burde kjøpe... vet dere om det er lovlig eller ulovlig?? og vis jeg det er lovlig vet dere om en bra pit bike som går fort? eller en annen form for veldig liten motorsykkel. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har veldig lyst på en pit bike men vet ikke om det er lov i norge og jeg vet ikke hvilken jeg burde kjøpe... vet dere om det er lovlig eller ulovlig?? og vis jeg det er lovlig vet dere om en bra pit bike som går fort? eller en annen form for veldig liten motorsykkel. mener å huske at det var en kompis av meg som skulle kjøpe dette i fjor da 13 år han fikk lov av mora til hu fant ut at de gikk så fort som de gjør, hun ringte da politiet og tror de sa at det var ulovlig! han fikk ivertfall aldri noen sykkel.. : ) Lenke til kommentar
Sladd Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 pitbike er på lik linje med crosser lov å bruke på baner. De beste pitbikene heter pitpro og kan koste 18.000 +- -Håkon Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 pitbike er på lik linje med crosser lov å bruke på baner.De beste pitbikene heter pitpro og kan koste 18.000 +- -Håkon Hmm... Pitbike blir lovlig å bruke på baner iløpet av 2010. Det er en Ildsjel fra vestalandet som har jobbet med dette i noen år nå :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå