Eaan Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg blir med! Selv om jeg har bursdag, og det blir litt vanskelig uten bursdags ... ja.. Men count me in. Enig, har også bursdag så blir litt vanskelig BTW når har du bursdag? Går utifra at du heter Jonas, og det heter jeg også :O Har bursdag jeg og. Men ikke noe problem. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Gruer meg til dette starter allerede. Det kan jo ikke være bra. Føles som en evighet siden jeg tapte No Fap September, og det føltes som en evighet siden No Fap September begynte når jeg tapte. Det er to evigheter, og vi er fortsatt ikke i oktober. Dette blir tøft. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ingen som blir med på å dra det helt frem til Julaften? Det hadde vel blitt den beste julen på lenge Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Noen som er for Fap Free 09? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Ingen som blir med på å dra det helt frem til Julaften? Det hadde vel blitt den beste julen på lenge Det blir litt for drøyt for min del, men advent klarer jeg meg. Endret 28. september 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Haha, hadde vært interessant. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Noen som er for Fap Free 09? Pff. 'Gasm Free '10. 2010 er tilfeldigvis året hvor jeg er russ, så det blir for min del uaktuelt, men om noen skulle ønske tortur av dette kaliberet... Endret 28. september 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er med, men tviler på at jeg holder lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 69/69 er igjen. Omg, boner, boner. Neida.. :!: Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg blir med jeg også! Bursdag 1. Oktober, men jeg holder nok ut! Haha, runker du mye på bursdagen ? Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 good luck folks! Jeg og en kompis har konkurranse gående. Den som runker først må vaske den andre sine klær i en måned. Har holdt ut i 6 dager nå å holder på å dø på meg! Det værste av alt er at vi har lov til "ikke selvgjort pleasure", og seff fikk kompisn min seg på lørdag! Blææh. Dette er tungt altså Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 good luck folks! Jeg og en kompis har konkurranse gående. Den som runker først må vaske den andre sine klær i en måned. Har holdt ut i 6 dager nå å holder på å dø på meg! Det værste av alt er at vi har lov til "ikke selvgjort pleasure", og seff fikk kompisn min seg på lørdag! Blææh. Dette er tungt altså Prøv å få deg noe du også da. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) No way Actually, count me in. Kan være gøy å se hvor avhengig jeg egentlig er. Endret 28. september 2009 av Grix Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bare poster den her som oppvarming^^ Lenke til kommentar
Spissborgeren Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Ingen sex og ingen runking, ikke en eneste tillat måte å lette på trykket? no wai. Jeg hadde dødd av ballespreng. Endret 28. september 2009 av Spissborgeren Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg blir med! Selv om jeg har bursdag, og det blir litt vanskelig uten bursdags ... ja.. Men count me in. Enig, har også bursdag så blir litt vanskelig BTW når har du bursdag? Går utifra at du heter Jonas, og det heter jeg også :O Har bursdag 21. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg blir med! Selv om jeg har bursdag, og det blir litt vanskelig uten bursdags ... ja.. Men count me in. Enig, har også bursdag så blir litt vanskelig BTW når har du bursdag? Går utifra at du heter Jonas, og det heter jeg også :O Har bursdag 21. Samme her! 21. Oktober ftw! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 20. oktober er en dag bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå