KVTL Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg kan bli med også, bare for funz^^ Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Melder meg på her jeg og. En hel månede blir ekstremt vanskelig da, er vel bare og lavære. Lenke til kommentar
Hedon Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er med! Skal riktignok i militæret 30.september og blir jeg ikke dimma eller får perm i Oktober for å treffe dama burde dette går glimrende, ettersom jeg ikke er den største tilhengeren av å "fappe" mens andre er i rommet. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Sign me up! Vet jeg skal klare det! Endret 28. september 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Da februar kommer, kommer det faktisk til å høres bra ut^^ Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg blir med! Selv om jeg har bursdag, og det blir litt vanskelig uten bursdags ... ja.. Men count me in. Enig, har også bursdag så blir litt vanskelig BTW når har du bursdag? Går utifra at du heter Jonas, og det heter jeg også :O Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Challenge accepted! Ps: Jeg har bursdag i Oktober jeg også ^^ Endret 28. september 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bare lurte på om det er noen av dere som er med som har dame, siden det ikke er lov med sex heller. En mnd uten sex virker urimelig lenge da. Har ikke gått så lang tid her på 5 år. Lykke til! (er ikke med) Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Eg e med! Eller, det kommer ann på omstendighetene. Oki jeg er med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er med! Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er med, regner med å toppe meg selv. Målet er det samme som forrige gang, være med blant de beste 75%. I tillegg vil jeg slå den forrige rekorden min på 16 dager. Går alt riktig så bra holder jeg ut hele oktober, inklusivt bursdagen min og Halloween, som blir festnacht. Jeg er MED :DDD Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Have fun! Selv gidder jeg ikke å bli med ettersom det er litt teit å ryke ut i løpet av månedens første tre dager. Dama kommer hjem i ferien, og ettersom det for alt jeg vet kan bli siste mulighet før jul så nei! Jeg er med! Skal riktignok i militæret 30.september og blir jeg ikke dimma eller får perm i Oktober for å treffe dama burde dette går glimrende, ettersom jeg ikke er den største tilhengeren av å "fappe" mens andre er i rommet. Det er nesten juks Var i millitæret i en uke før jeg røk ut pga. helsen, og kan ærlig si at det er den eneste uken på så lenge jeg kan huske uten ett eneste tilfelle av boner. Lenke til kommentar
Johan231 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Skriv meg opp, jeg er med =) Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ser allerede frem til November Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ser allerede frem til November +1 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg blir med jeg også! Bursdag 1. Oktober, men jeg holder nok ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå