Paisley Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ah, er heldigvis ferdig med høstferien så har blitt mye lettere. Er verre å sitte hjemme og ikke ha noe å finne på. Merker at dette ikke blir noe problem i det hele tatt, dette går glatt (knegg, knegg) Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Så lenge jeg er opptatt med noe annet, fungerer det. Til nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det gjelder å holde seg opptatt ja. For min del går det i eksamensoppgave. Så får vi se hvordan ting går når den leveres om en ukes tid. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Snart har det gått en hel uke Men motivasjonen og viljestyrken har sunket kraftig de siste to dagene, ser ikke lenger noen god grunn til hvorfor jeg er med på dette og er redd jeg ryker neste gang forholdene ligger virkelig godt til rette. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sveklinger asså Dette går jo lekende lett. Det vil si...det går hvertfall. Har vært harde perioder, men jeg er såpass sta at har jeg bestemt meg å greie det så gjør jeg det. Problemet kommer den dagen jeg mister den bestemtheten og finner ut at wth, nå har jeg uansett bevist for meg selv at jeg har viljestyrke nok, så hvorfor holde lenger? Er redd den dagen kommer før 1. november. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Argh, kva skjer med at eg aldri ser desse trådane før det er forseint? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Må desverre medele med dere at jeg røyk ut for 15 minutter siden. Jeg ville takke alle deltakere, dere er en super gjeng og det har vært strålende. Vil også takke fansen min, unnskyld for at jeg skuffet dere, men ikke fortvil. Jeg kommer tilbake i November sterkere enn noen gang. Tusen takk. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kommer tilbake i November Det er vel akkurat det du ikkje skal gjere. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg syns vi fortjener en oppdatering av førstepost snart. Det hjelper på motivasjonen å se hvor mange som har røket ut. Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vært fap free i 2 uker nå, og har ikke hatt noen problemer så langt, er bare å ikke tenke på det og ha noe å gjøre.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg syns vi fortjener en oppdatering av førstepost snart. Det hjelper på motivasjonen å se hvor mange som har røket ut. Skal fikse det nå snart Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dessverre, i have failed! Ble fristet...and i have let forumpeople down! Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Og med det er halvparten ute. Jeg tipper at vi er under 20 før neste tirsdag onsdag. Jeg skal gjøre mitt beste for å være en av dem som er igjen. Edit: det met onsdag Endret 7. oktober 2009 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, det skulle da ikke være noe problem? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Når jeg har pint meg såpass lenge kan jeg pine meg en liten stund til. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Føler det her blir hardere og hardere. Spesielt på kveldstid. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Interessant tråd. Blir det noe slikt for november? BTW... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå