DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fortsatt med. Har ikke blitt kjerring på meg i helgen, så da går det. Ingen dame nei. Sucker. Sånn går det når du er fra T*ondheim! Klart det svir da jeg er fra Asker. Nå bor jeg i Bodø som er enda lengre unna. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 faen har ikke gjort det på 10 dager... >_< hvorfor gjør vi egentlig dette?? Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 faen har ikke gjort det på 10 dager... >_< hvorfor gjør vi egentlig dette?? Øvelse i selvkontroll. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 vet ikke om det var her jeg fant den men den kan jo være til hjelp: Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 I laugh at all the weaklings. Haha. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Godt å være opptatt med ting&tang, får ikke tid å tenke på runk Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det heter FAP Fox >.< Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 bare 28 dager igjen ,dette går fint tror jeg Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor? Du er jo ute.. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Så den videoen lenger oppe, så motivasjonen min er steinhard. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor? Du er jo ute..Akkurat? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor? Du er jo ute..Akkurat? Så du gleder deg til november fordi du er ute av utfordringen. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jepp. Fordi da kommer det ny konkurranse. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 vet ikke om det var her jeg fant den men den kan jo være til hjelp: Troll much? Greit nok at eg er ateist, men no ber eg nesten til gud om at det der var en troll. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den ble vel posta i septembertråden og. Om jeg husker riktig så sa han et eller annet på slutten som fjernet all tvil på om det var kødd eller ikke. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er kødd, ja. Denne er vell den videoen som er lettest å gjennomskue av dem. Genial type Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå