Laland Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Føler meg fortsatt fast og fin i fisken, men det kan fort bli noen konflikter senere idag. Satser på å få balls of steel. Søndag 1. november skal bli en stor, så veldig liten dag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Haha nå faller de som fluer her. Viter om at vi er inne i en vanskelig periode, den tredje dagen. Still going strong. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Foreløpig lett. Tror det blir lettere om man kommer seg over 10 dagers kneika. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er ute. Startet 30. September, hard-mode. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Foreløpig lett. Tror det blir lettere om man kommer seg over 10 dagers kneika. For min del blir det vanskeligere for hver dag som går, eller ikke nå i starten, men rundt dag sju eller der, så blir det nok andre boller. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Det blir Vanskelig. Endret 3. oktober 2009 av KK-f Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Ute... Haustferie, alle bekjente på ferie... Også har eg skada foten min, så eg kunne ikkje gå på fjellet å få tankane vekk... Det berre skjedde... Endret 3. oktober 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Virker som at det følger en dominoeffekt hver gang noen ryker ut. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 var nære på igår kveld ! men klarte å holde meg unna Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ute. Det skal sies at jeg har holdt meg siden 23. september! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 3 dager og mange har tapt allerede Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Tror rett og slett folk egentlig ikke er motivert og satt opp på å klare det. Har selv virkelig ikke hatt noen problemer de tre første dagene. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Tror rett og slett folk egentlig ikke er motivert og satt opp på å klare det. Har selv virkelig ikke hatt noen problemer de tre første dagene. Ja, motivasjon er det lite av... Hadde det vore snakk om eit veddemål hadde eg kanskje klart det... Men ein deilig 1. november er enkelt nok ikkje motiverandes nok for meg, for deilig er det jo uansett Endret 3. oktober 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 20 stykker på tre dager... Tsk tsk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hadde ikke gjort det på en uke av en helt merkelig grunn, så jeg mistet all motivasjon til å ikke gjøre noe med den sprellende laksen som.. Sprellte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå