Nevnarion Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Så utrolig nusselig alle dere som tar dette 100%seriøst er, "NEI DU KAN IKKE VÆRE MED, DU KAN VÆRE NESTE MND GTFO" heh, knis KØDDER DU? Runking er jo det mest alvorlige i hele verden! Tar du ikke det seriøst så kan du bare pakke sammen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Flere som stemmer for å bytte den til Balls of steel? Bytta den. Men tittelen til 24-30 dager bør også endres, så bare kom med tips til hva den skal hete Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Så det eneste man ikke skal gjøre er å få orgasme? Kan man "fappe" og bare stoppe? Om dere skjønner? :!: Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg fapper bare for det gode, men så stopper jeg før orgasmen. "Fap free Oktober" Det sier vel at du ikke får fappe? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Faen! Da er jeg ute. :!: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Altså; 17-23 dager: Psykisk syk24-30 dager: Tvangsinnleggelse på nærmeste psykiatriske avdeling 31 dager: What has science done? Congratulations! ... var bare tull, da jeg ikke kunne finne på noe annet som passet. Så bare plukk og vrak i andre utsagn eller hva det enn måtte være. Bra Kris har byttet "31 dager"-teksten (eller hva det heter), men 17-23 og 24-30 må også byttes. Her er jeg for øyeblikket helt tom for forslag (dårlig kreativitet er kanskje en av grunnene...) så noen kreative folk bør komme inn på banen her og komme med gode forslag (vel, forøvrig er ikke dette så veldig viktig, en tittel er jo en tittel, but still.) For min del går dette helt fint så langt. Har vært nøye med å ha noe å gjøre, bl.a. være hos venner og venninner. Funker fint det, har hatt masse å gjøre. Må satse å komme høyt på lista! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Syns vi burde ha: 28 dager senere: Living Dead (eller noe annet) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Holy! 81stk meldte seg på Faen, kjipt at jeg røyk ut så tidlig Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Dette er Vanskelig skal jeg si dere Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Dette er Vanskelig skal jeg si dere OFF TOPIC: BILDE I SIGNATUREN?? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Dette er Vanskelig skal jeg si dere OFF TOPIC: BILDE I SIGNATUREN?? Hva er det med? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Visste ikke at det gikk å få det Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det går, men det er ikke lov ifølge diskusjon.nos regler. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Dette er Vanskelig skal jeg si dere Føler at det går feiende flott. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er redd jeg kommer til et punkt hvor jeg bare tenker for meg selv, hva er egentlig vitsen?, og gir opp. Blargh. Får se hvor lenge til det er ihvertfall. Out. Helvete. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Suckers! Jeg har enda ikke fappa;D Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Går rimelig greit dette. Men var litt jævlig i dag morges å ligge i senga en time med morgen brød uten å kunne gjøre noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå