svelemoe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Litt demotivering for allesammen: Endret 2. oktober 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeez, slutt nå å mase om påmelding! Var det så vanskelig å melde seg på i tide, er dere EVNEVEIK?! Fap og nyt oktober, og meld dere på i tide til November Edition. Takk. Ihvertfall jeg synes det er å dra det litt langt å si at jeg er evneveik fordi jeg ikke har vært på diskusjon.no siden ca. 15 september. Flott, jeg kan akseptere at dere ikke vil ha meg med, men kan jeg få svar på et enkelt spørsmål; Hva er poenget? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fordi det er en konkurranse som går over et visst tidsrom, og å la folk være med når konkurransen har begynt blir bare dumt. Synd for deg, bli heller med i November. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Let it go, Pokey.. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 til informasjon er ikke jeg med denne gangen. b00m cum5h0t Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 To dager passert. Ingen problem i det heletatt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 To dager passert. Ingen problem i det heletatt. Blir hakket værre når du våkner med morrabrød og alle omstendighetene tilrettelagt. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) To dager passert. Ingen problem i det heletatt. Blir hakket værre når du våkner med morrabrød og alle omstendighetene tilrettelagt. Uff ja, alltid morrabrød på lørdager og søndager iallefall. Den skal mye til for å få vekk. Edit: Vi har vår første pingle i tråden ovenfor! Endret 2. oktober 2009 av frinder Lenke til kommentar
SCV Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Må bare Quote noe fra første siden. 31 dager: What has science done? Congratulations! WTF? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Flere som stemmer for å bytte den til Balls of steel? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ta der rolig folkens dette er jo "ord" Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 To dager passert. Ingen problem i det heletatt. Blir hakket værre når du våkner med morrabrød og alle omstendighetene tilrettelagt. Uff ja, alltid morrabrød på lørdager og søndager iallefall. Den skal mye til for å få vekk. Edit: Vi har vår første pingle i tråden ovenfor! Unngå å drikke vann før du legger deg så går det helt fint! Selv med litt porr i dag klarte jeg å holde meg i buksene (knegg, knegg) så dette skal gå bra! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 noen som ikke tar det rolig da? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Synes vi burde ha en spesial tittel til Mondania siden'n er på sin andre måned Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Så utrolig nusselig alle dere som tar dette 100%seriøst er, "NEI DU KAN IKKE VÆRE MED, DU KAN VÆRE NESTE MND GTFO" heh, knis Endret 3. oktober 2009 av Cosha Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vel, rett skal være rett^^ Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har du ikke hørt om premien som står på spill Cosha? En grunn til at folk tar det seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå