Aleks Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Husk og tre på en kondom før du sovner da Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Husk og tre på en kondom før du sovner da Er vel litt vanskelig å få tak i når ein er 14 Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Husk og tre på en kondom før du sovner da Er vel litt vanskelig å få tak i når ein er 14 Tuller du? Er ikke noe aldersgrense på kondomer. Jeg har iallefall ikke blitt spurt. Endret 2. oktober 2009 av frinder Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Derfor man har helsesøster Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jaja, men helsestasjonen for unge her i kommuna blei nettopp stengt... Store diskusjonar i avisene om ungdomsfødslar osv osv osv... Ikkje so mykje om unggutter som kan komme i søvne... Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jaja, men helsestasjonen for unge her i kommuna blei nettopp stengt... Store diskusjonar i avisene om ungdomsfødslar osv osv osv... Ikkje so mykje om unggutter som kan komme i søvne... Gjør det enkelt. Gå til kassedama og stirr henne i øyene og vis ingen frykt. Legg kondomene sakte på rulle greia. Veeent på det. Rett etter pipet legger du pengene på disken, eventuelt i den pengemaskinen som noen har. Bruk kort om nødvendig. Kan også være anbefalt å ta med en hundre lapp så du vet du har nok til en pakke. Hold blikket fast på henne til du har plukket opp kondomene og spring som faen. Du har nå kjøpt Kondomer som du høyst sannsynlig ikke får brukt på rett måte på en stund. Endret 2. oktober 2009 av frinder Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) De selger kondomer i de fleste matbutikker. Edit: For sen.. Endret 2. oktober 2009 av Kris Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kom til og tenke på en ting. De fleste astronauter er vell mye mer vinnere enn hos. De er gjerne lenge i rommet. Er nok vanskelig og wanke der! Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kom til og tenke på en ting. De fleste astronauter er vell mye mer vinnere enn hos. De er gjerne lenge i rommet. Er nok vanskelig og wanke der! Det er enkelt å samle det opp og kaste det i toalettet... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er da ikke farlig å handle kondomer? kvir meg ikke for å kjøpe der iværtfall. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Rimelig farlig, jeg er 20 og hater å kjøpe kondomer! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvorfor? tror du Kassadama synes du er ekkel fordi du beskytter deg? ÆSJ han har sex omg! ? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ingen som har røket i dag? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ingen som har røket i dag? Tok meg en sigg etter maten jo. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ser ut til å gå bra for min del ihvertfall.. Får se hvor lenge det varer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Alene hjemme denne helga Sliter litt med å finne på noe å gjøre. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Da jeg dusja idag kom jeg innom tanken "Hva er vitsen?" Svaret er 1. november. Endret 2. oktober 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Alene hjemme denne helga Sliter litt med å finne på noe å gjøre. Fest? Jeg blir med jeg! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Faen! vært på tur i noen dager å helt glemt denne tråden, har ikke nappa i løken på 3-4 dager å hadde gledet meg til og komme hjem å nappa skikkelig! Men neida, får vell vente en mnd Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ingen som ryk i dag..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå