Merk. Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 På tide at Kris legger inn i trådtittel at signup er over. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jau, tråden har vokst rimelig mye på kort tid, men det meste er jo spam om signups, etter at fristen har gått ut. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er redd jeg kommer til et punkt hvor jeg bare tenker for meg selv, hva er egentlig vitsen?, og gir opp. Blargh. Får se hvor lenge til det er ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Holder ut ennå, lett som bare det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Skulle det ikke hete "Gasm free Oktober" ? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Vi fant ut av at Fap Free Oktober hørtes bedre ut, har ingenting og si, da man ikke kan få orgasme denne måneden uansett. Endret 2. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Okay, kanskje dette øker motivasjonen: Hver gang en av dere ryker ut, gir dere meg lov til å ta en fap. Jeg kan ikke fappe hvis jeg ikke har noen igjen. Så hvis ingen ryker ut, får jeg ikke lov til å fappe. RYK UT! RYK UT! Endret 2. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen kommer alltid til å fappe... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) WOHO Endret 2. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Foreslår at alle som taper sender Kris en melding om når de fappet og ber om at han venter med å putte de på lista slik at kakemot aldri får gjort sitt Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er redd jeg kommer til et punkt hvor jeg bare tenker for meg selv, hva er egentlig vitsen?, og gir opp. Blargh. Får se hvor lenge til det er ihvertfall. Skjedde i September med meg.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 På tide at Kris legger inn i trådtittel at signup er over. Gjorde i går kveld, og på nytt igjen på morningen i dag. Men det forsvinner =/ Noen mods som liker å fjerne det eller? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Spørsmål: Hva om du drømmer veldig, VELDIG godt, og kommer mens du sover? Dette godtas? Du kan jo ikke noe for det? Lenke til kommentar
Alcon Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Okay, kanskje dette øker motivasjonen: Hver gang en av dere ryker ut, gir dere meg lov til å ta en fap.Jeg kan ikke fappe hvis jeg ikke har noen igjen. Så hvis ingen ryker ut, får jeg ikke lov til å fappe. RYK UT! RYK UT! Hva hvis det ryker ut fem stykk på rappen? Må du fappe til du har kommet 5 ganger på rad? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Spørsmål: Hva om du drømmer veldig, VELDIG godt, og kommer mens du sover? Dette godtas? Du kan jo ikke noe for det? Det ble diskutert i den forrige tråden også. Om det skjer om natta uten at du gjør det med vilje godtas det. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Lucid dreaming ftw Haha Det må vel nesten tillates det og. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hehe, egentlig ikke. Desverre kan jeg ikke kontrolere det nok til å få noe særlig nytte av det enda :/ Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Går bra dette så langt. Men her er en liten hilsen med Alizee. Endret 2. oktober 2009 av frinder Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) No hadde det vore VELDIG greitt å klart lucid dreaming ja... får vel prøve litt WILD's, sidan det ikkje er skule neste veka Endret 2. oktober 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå