Paisley Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Viljestyrken min til å fullføre dette økte dramatisk da jeg så hvor mange som har falt av lasset. Skal ikke forundre meg om det blir et ensifret tall som viser medlemmer som har fullført! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hadde faktisk trodd at fler skulle falle av lasset. Men klarer jeg 1 uke er jeg imponert, har ennå ikke sagt noe til dama. Tror ikke hun blir så glad for å høre det, men skal ikke se henne før onsdag. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da har vi startet på Pingle-pulja. Regner med at det er en del som faller ut her Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Går igjennom behandling for sykdommen min, som gjør at jeg må sitte oppe hver natt denne uka -.-. Gjør ikke saken lettere.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Går igjennom behandling for sykdommen min, som gjør at jeg må sitte oppe hver natt denne uka -.-. Gjør ikke saken lettere.. kan du sove om dagen a? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jaja, selvom jeg ikke står på lista så skal jeg prøve å gå hele oktober uten. Har jo klart den dagen her så ser ikke noen grunn til å ikke fortsette Endret 1. oktober 2009 av Tho-mas Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Påmelding er stengt regner jeg med? Om ikke, sign me up! Lenke til kommentar
opar Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ser ikke hvorfor jeg og flere som prøvde å melde oss på i går ikke skal får være med. Tråden heter da vitterlig fap free oktober, i går var det første oktober. Så hvis vi ikke fappet i går ser jeg ikke noe problem med at vi får være med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fikk en virkelig utfordring i går da to av de finere jentene i klassen satt og klina foran oss andre da vi var ute og pilset. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ser ikke hvorfor jeg og flere som prøvde å melde oss på i går ikke skal får være med. Tråden heter da vitterlig fap free oktober, i går var det første oktober. Så hvis vi ikke fappet i går ser jeg ikke noe problem med at vi får være med. Ja, jeg synes også at det er teit at når jeg kommer 5 minutter for sent til toget får jeg ikke sitte på. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg føler at jeg kommer til å ryke ut i Pingle-pulja, men skal prøve å komme inn i "Passe bra" eller hva den heter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg føler at jeg kommer til å ryke ut i Pingle-pulja, men skal prøve å komme inn i "Passe bra" eller hva den heter. x2! Skal holde til da, så lenge ikke ei kjerring vil finne på noe. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Fikk en virkelig utfordring i går da to av de finere jentene i klassen satt og klina foran oss andre da vi var ute og pilset. Tja, er ikke jo ikke akkurat som at du kan slå deg løs ute blant folk? Går forsåvidt gulle godt her. Endret 2. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Null stress, har tilogmed sett litt porr. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 har tilogmed sett litt porr. Første tegnet på at du snart sprekker Lenke til kommentar
gotark Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er med. Jeg var ikke hjemme igår, så fikk ikke skrevet meg opp, men fasten begynte før 1.okt. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 har tilogmed sett litt porr. Første tegnet på at du snart sprekker Langt ifrå. Eg såg mykje rart under NFS, og klarte meg likevel. Mvh. Random som klarte NFS. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Føler dette skal gå veldig bra Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Håper dette ikke er for sent men, Sign me up! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Håper dette ikke er for sent men, Sign me up! Vist du hadde lest litt ovenfor her, så hadde du sett at signups er closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå