Tanner Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Rart at halve forumet meldte seg på etter fristen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Er det for sent å melde seg på? Skulle gjerne ha vært med jeg også. Har ikke lekt med meg selv siden lenge før midnatt uansett, så skulle vel være greit eller? Er med jeg og. Kom ikke hjem før nå (jobb), så fikk ikke skrivi tidligere. In. litt sent men jeg er så med! Melder meg på. Noen timer for sent men har vært fap free siden midnatt:-) Sign me up Sorry. Dere har hatt en uke til å melde dere på, så de som meldte seg på etter 00:00 kommer ikke i førstepost. Men kom tilbake neste måned Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg hadde tenkt å ryke ut 00:00 for å være den første, LOLOL. Men jeg glemte det, og har ikke gjort det enda. Nå jeg fikk plutselig motivasjon til å faktisk prøve å ikke fappe. Så jeg er fortsatt med, men jeg kommer absolutt ikke til å si nei takk til dama. Mulig jeg ryker ut der. Så vi får se hvor lenge det tar før det skjer noe som helst. Endret 1. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dette kommer til å bli et helvete. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) kakemot: Den gikk til hælvete, Jeg var først! Kan man skrive nr ettersmo hvem som røyk ut? nr 1 på meg Endret 1. oktober 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Flaut å stryke innen 12 timer. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei, jeg sa allerede før konkurransen, at dfette skulle jeg klare, og det gjorde jeg! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Føkk ju! Du skal være glad for at jeg er på skolen nå! Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det der gjorde ikke noe for meg, og jeg har vært fap free over en uke nå.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Generelt sett skjønner jeg ikke hvordan et bilde av en lettkledd dame kan være nok til å ta fram lilleper. Greit nok at dama ser bra ut osv, men jeg blir aldri helt våryr av et litt uskikkelig bilde. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Generelt sett skjønner jeg ikke hvordan et bilde av en lettkledd dame kan være nok til å ta fram lilleper. Greit nok at dama ser bra ut osv, men jeg blir aldri helt våryr av et litt uskikkelig bilde. Hva vil du ha? en medalje? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg må iallefall holde meg 1-2 uker. Minst. Helst alle fire. Generelt sett skjønner jeg ikke hvordan et bilde av en lettkledd dame kan være nok til å ta fram lilleper. Greit nok at dama ser bra ut osv, men jeg blir aldri helt våryr av et litt uskikkelig bilde. This. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Generelt sett skjønner jeg ikke hvordan et bilde av en lettkledd dame kan være nok til å ta fram lilleper. Greit nok at dama ser bra ut osv, men jeg blir aldri helt våryr av et litt uskikkelig bilde. Hva vil du ha? en medalje? Lol Nei, var en kommentar til postene ovenfor. Endret 1. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sant nok, men man kan bli fristet til å ta skrittet videre å gå inn på en side/åpne bildemappa Tar nok nok noen dager før jeg lar meg "lure" så lett da Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hva i alle dager, 13 timer etter det hele startet? Vist folk har så dårlig selvkontroll at de ryker ut etter noen timer, så er det jo ingen vits å signe seg opp Endret 1. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er det for sent å melde seg på? Skulle gjerne ha vært med jeg også. Har ikke lekt med meg selv siden lenge før midnatt uansett, så skulle vel være greit eller? Er med jeg og. Kom ikke hjem før nå (jobb), så fikk ikke skrivi tidligere. In. litt sent men jeg er så med! Melder meg på. Noen timer for sent men har vært fap free siden midnatt:-) Sign me up Sorry. Dere har hatt en uke til å melde dere på, så de som meldte seg på etter 00:00 kommer ikke i førstepost. Men kom tilbake neste måned Tragisk. Hva er problemet med at vi også får være med? 3 timer fra eller til har vel ingenting å si når det er snakk om å vente så lenge som en måned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå