Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen blinker hele tiden

Anbefalte innlegg

PC-en hadde stått på 2 uker i strekk. Etter en times tid med spilling, så kom blåskjermen, (jeg fikk ikke sett hva som stod,) og pc-en startet på nytt. Jeg startet spillet igjen. Etter en halvtime kom det plutselig et blink. I starten hadde de alt fra ett minutt til ti sekunders mellomrom. En halvtimes tid etter det igjen, så kom blinkingen hvert tredje sekund. Da ga jeg opp spillet. (På det tidspunktet trodde jeg spillet var sykt og ikke pc-en.)

Etter jeg oppdaget at skjermen blinket på skrivebordet også, så prøvde jeg nye skjermkortdrivere, men det forverret bare situasjonen, bildet ble oftere svart enn å vise bildet.

Jeg installerte de gamle driverne igjen, og da blinka det bare hvert tredje minutt, men dagen etterpå var det tilbake til det verste igjen.

• Jeg har prøvde å justere både oppløsningen og hertzen, men til ingen nytte.
  • Jeg bruker en bærbar pc med ekstern skjerm. (Dual Screen)
  • Laptop-skjermen fungerer feilfritt, og den eksterne fungerer feilfritt på annen pc.
  • Jeg bruker Ultramoon til å administrere to skjermer, men det var ingen forandringer med programmet slått av.
  • Jeg forsøkte å lage en ny bruker, men ingen forandring.

Dette var litt knotete skrevet, men jeg håper det er forståelig allikevel.

Film av nåværende blinking: http://www.youtube.com/watch?v=cm8Gn-kcZXw

Jeg har sikkert glemt masse interessante greier, men bare spør og svar skal komme kjapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...