Gå til innhold

Hjelp, skriv fort.


danni95

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ha en ny tlf og lurer på om noen har forslag.

Noen krav er:

Max 2500 ,-

Bra kamera

Touchscreen

HELST Wifi.

 

Lurer litt på LG ku990 Viewty eller Nokia 5800.

Er avhengig av bra kamera ( tar bilder, filmer fotball, hopp med snowboard osv. ) så lurer litt på LG'en.

Endret av danni95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Både LGen (som jeg selv eier) og Nokiaen har dårlig kamera. Jeg har ikke mye erfaring med Nokiaen, men har testet den i butikken og ble ikke spesielt imponert over kameraet. LGen har jeg hatt i over et år og må si at bilder tatt innendørs på kvelden er bortimot ubrukelige til annet enn til å dokumentere hva som skjedde den og den kvelden. Ikke misforstå meg, det er ikke så dårlig at jeg unnlater å bruke det. Ved fest og moro hender det jeg knipser et par bilder om det skjer noe morsomt el, men det er mest for å peke og le av dagen etter. Kvaliteten på bildene gjør (hvertfall i mine øyne) at det å overføre de til PCen annet enn for backupens skyld ikke er mye vits (kornete, dårlig kontrast, mye støy i bildet).

 

Touchscreenen på LGen er også nokså dårlig. Husk at telefonen har over 2 år gammel teknologi så skjermen fungerer langt fra så godt som på nyere telefoner. På det punktet ville jeg klart valgt Nokiaen.

 

Klarer du deg uten WiFi tør jeg anbefale Samsung S5600. Flott touchscreen, helt passe kamera, kjapp responsiv i menyer ol. Men også her er det et helt middelmådig kamera. Er godt kamera et must for deg er nok dessverre 2500,- for lite.

Lenke til kommentar
Er du fotograf med mobilkamera?

 

Iphone.

 

Blir irrriitteertt av hjernevaskede apple fans !!

Iphone er ikke så /&!#¤!" bra som dere skal ha d til...

 

tror ikke du er helt klar over hvilken egenskaper en iPhone har, iallefall når at den er jailbroken.

 

folk som eier en iphone er ikke nødvendigvis hjernevasket, det er bare du som er inkompetent.

Lenke til kommentar
Er du fotograf med mobilkamera?

 

Iphone.

 

Blir irrriitteertt av hjernevaskede apple fans !!

Iphone er ikke så /&!#¤!" bra som dere skal ha d til...

 

Jeg er ingen hjernevasket Apple fan, tror faktisk ikke jeg eier ett eneste Apple produkt.

 

Men iPhone fyller nesten alle kravene til trådstarter.

Endret av Kalars
Lenke til kommentar
Er du fotograf med mobilkamera?

 

Iphone.

 

Blir irrriitteertt av hjernevaskede apple fans !!

Iphone er ikke så /&!#¤!" bra som dere skal ha d til...

 

Jeg er ingen hjernevasket Apple fan, tror faktisk ikke jeg eier ett eneste Apple produkt.

 

Men iPhone fyller nesten alle kravene til trådstarter.

Hva babler du om? Eneste kravene iPhone fyller er touchscreen og wifi. Den har elendig kamera og koster dobbelt så mye som det trådstarter er villig til å betale!

Lenke til kommentar
Er du fotograf med mobilkamera?

 

Iphone.

 

Blir irrriitteertt av hjernevaskede apple fans !!

Iphone er ikke så /&!#¤!" bra som dere skal ha d til...

 

tror ikke du er helt klar over hvilken egenskaper en iPhone har, iallefall når at den er jailbroken.

 

folk som eier en iphone er ikke nødvendigvis hjernevasket, det er bare du som er inkompetent.

 

synes ikke Iphone er nå bra å den er dyr iforhold til va du får for pengene... hvis du ikke er opptatt av en skrytemobil

 

skrytemobil vil jeg heller ikke kalle d :(

Lenke til kommentar

Dersom valget står mellom LG KU990 og Nokia 5800 ville jeg definitivt valgt nokia! Har hatt LG-en tidligere og har nokiaen nå... Kameraet til Nokiaen er ikke så verst ute i dagaslys, men inne er det ganske dårlig... Men jeg vill absolutt valgt Nokia 5800.. Jeg fikk den for 2400 hos expert med ett års bindingstid til Telenor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...