Mads-b Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg driver og ser på en leilighet (et kupp, 2500 for 25kvm med alle fasiliteter, ferdig møblert.), men har ett ankepunkt. Personen som leier ut skal på eldrehjem om et halvt år, og jeg lurer på hva neste eier av huset kan gjøre med leieforholdet? Kan han f.eks øke leien med 1000 kroner eller si opp kontrakten? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ny eier stepper inn i kontrakten på samme vilkår som gammel eier. Er du sikker på at han skal selge selv om han skal på eldrehjem? Kan hende han vil beholde huset og ha leieinntektene. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gjør en deal når han flytter da, om du ønsker å bo der, at du tar vare på huset, og kan kjøpe det muligens? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Gjør en deal når han flytter da, om du ønsker å bo der, at du tar vare på huset, og kan kjøpe det muligens? Haha, joda, jeg er stinn av penger, og kan lett svi av 4 mill på en kåk på Trondheims beste vestkant ^^ Men har snakket med henne, og hun sa at hun skulle prøve å videreføre kontrakten til neste huseier. Mulig det senker husverdien å ha en sinnsvak student på loftet, men.. Jaja, jeg har bestemt meg. Jeg leier andreetasjen, og ser hva som skjer Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 "prøve å videreføre"? Du har kontrakt, og det skal mye til for at ny eier ikke skal overta deg og ditt leieforhold! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå