Mytrados Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei, i det siste så har pcen min bestemt seg for å ikke klare å spille av videofilene mine. Filene er en lett blanding av alt det mest vanlig og programmene jeg bruker er VLC, DivX og winamp. Det som skjer når jeg prøver å spille av en film i programmene er at det ikke kommer bildet, lyden og skjermen begynner å hakke og alt henger seg. Så jeg må da lukke programmet eller ctrl-alt-delete... Jeg bruker windows XP 64bit hvis det er relevant. Thanks in advance. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Prøv å installer VLC på nytt. Lenke til kommentar
Mytrados Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Hm det hjalp heller ikke desverre. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Merker du noe annet galt med pc'en, kan du starte et spill, eller utføre noen tunge oppgaver? Har du prøvd å slette skjermkort driver, og instalere en ny? Har du noe grums, prøv Malwarebytes Anti-Malware . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå