Jakoozie Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Utviklerne stiller seg formerlig i kø bak Microsofts bevegelseskontrollsystem. Les mer Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fett! Håper den fungerer bedre enn sensorbaren til Wii, som jeg oppfattet som meget upresis. Tror ikke jeg selger noen av håndkontrollerne mine med det første riktignok, men det kan bli spennende å ta i bruk denne innretningen. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 ser faen meg ut som det kan bli noe ut av dette Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg spår mange gode spillopplevelser om de gjør dette riktig. Artig å se så mange utviklere med på laget, forøvrig. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Åh lol, patetisk. Vis vi vil ha en revolusjon spiller vi på Wii Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Åh lol, patetisk. Vis vi vil ha en revolusjon spiller vi på Wii Hvem er vi? Spill gjerne på Wii, jeg velger å ikke gjøre det. Håper derfor dette blir bra. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dette kan bli bra! For meg har Wii alt for dårlig grafikk og utvalg av spill til å være interessant. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 noen som vet hvor mye dette vil koste? Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 oh, en dette koblet med nvidia sin 3d dingeseboms, kan man nesten ha fake hologram man tar på og styrer ^^ kunne vært kult.. anywho, kommer til å kjøpe en slik dings, om alt den gjør er å slå av skjermen mine med et vift fra senga eller fra snorkingen min så er jeg faktisk fornøyd. Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 godt noen har tro på dette for det har ikke jeg. jeg holder meg til spill med håndkontrolleren så kan de som liker å trimme foran 360'en sin gjøre det. ser ikke helt markedet for dette, ser ut til å dette mellom alle stoler. wii eiere er fornøyd med wii og har mer tro på ps3 sin motion control da den vil være mer funksjonell med vanlige spill. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 VEL, ikke hopp av glede enda. Se denne videoen og legg merke til hvor lang tid det går mellom dama rører armer til figuren på skjermen rører armen... blir jo håpløst å spille dersom det blir slik =( Se filmen hos Youtube Personlig tror jeg nok Sony's 1:1 tracking vil fungere mye bedre, også fordi du holder en fysisk kontroll som gir deg feedback hvis du skyter noen. Hvordan skyter du noen med Natal? Later som du trykker på avtrekkeren i lufta?! lol Jeg har sagt det før og jeg har ikke blitt overbevist enda, om HVORDAN man skal spille f.eks. skytespill eller andre "hardcore" spill med Natal. Hjelper ikke meg at Hideo er interessert i Natal (ref TGS09), hvis de ikke finner en genial måte å løse det på. Her spilles forøvrig Resident Evil 5 på PS3 med DualShock 3 i en hånd for å gå, og så skyter og snur de seg med "PS3 wand". Jeg ville helst sett analog stick på PS3 wand men etter å ha holdt PS3 kontrolleren min i en hånd og en fjernkontroll i den andre, innser jeg at det kan funke fint, og vil gjøre det billig å kjøpe bare Wands. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Natal er langt ifra ferdig utviklet på disse videoene. De kan ikke regnes som vitner om hva Natal kan gjøre. Ser for meg Strategispill og Fps/rollespill som det som blir mest laget til Natal. Pek en finger og skyt på skjermen må jo være tøft. Særlig ser jeg muligheter med ett Fallout spill eller Elder Scrolls spill feks. Endret 26. september 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Natal er langt ifra ferdig utviklet på disse videoene. De kan ikke regnes som vitner om hva Natal kan gjøre. Vi får se, det er ikke sjelden at probelmer man tenker "dette må de jo fikse før release" om, faktisk ikke blir fikset. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg