lobster Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har en privat hjemmeside http://www.tention.as Denne siden er på Norsk og jeg jobber nå med å lage en Engelsk utgave av denne siden. Samtidig ønsker jeg å utvide "artikkel" feltet slik at det blir plass til mere tekst. Når jeg nå først er i gang med å reDesigne siden, hva bør jeg endre på? LobSter Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Kjempe, kjempebra side! - Kanskje teksten i "fokus" kunne vært litt mindre --> mer lik den andre? Kanskje også en mørk, mørk grønnfarge som skriftfarge kunne vært bra? - Det samme gjelder også feltene "brukernavn", "passord" og "søk": mindre tekst (ville jeg hatt iallfall). Kanskje også overskriften på pollen ("RadioTango er?") Lenke til kommentar
lobster Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Glemte å skrive hvor den Engelske siden er da... ehh http://www.norforsk.no Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Den norske bør iallefall blåsast opp litt, engelske versjonen var ok str. på. ellers bør du gjøre knappene som har med registrering/innlogging litt større ellers kjempebra side Lenke til kommentar
Innocent Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Den norske bør iallefall blåsast opp litt, engelske versjonen var ok str. på. ellers bør du gjøre knappene som har med registrering/innlogging litt større ellers kjempebra side Den var fin !!! Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Til lobster: Jeg fant ikke noen pris på eZPublish-løsninger hos Modula - har du greie på hva de evt. tar for det? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Hei Krekar!!!!!! En av grunnene til at jeg flytter hjemmesiden min vekk fra Modula er at de ikke støtter eZ Publish særlig godt. Det er synd for de har jo en bra pakke med Shell access og alt annen snacks Jeg flytter sidene over til WEBDEAL for disse har en egen eZ Publish pakke. (Du får feridg satt opp eZ Publish 2.2.8/3.0, slik at det bare er å sette i gang å lage ditt eget design/templates) Ønsker du likevel å ha eZ Publish hos Modula går du for vanlig web-løsning. PS! begge ISP'ene gir utrolig bra service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå