Maika Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Leste et sted i forum: dette hk støtter ikke temp.sensor innebygt i AMD-pros. Kan jeg stole på temp i Bios? Den viser sys-temp 27oC pros-temp 41oC med taisol kobberbunn m/org vifte + globvin goop, ingen sliping, åpent kab. m/2 kab.vifter. Skal man se i Bios så er andre prog. slås av da er temp. sikkert mindre (idle-temp). Ut fra Bios kan Dere si om temp ved gjennomsnittlig belsatning av maskin. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg har samme kjøler på en xp1600+ - Sandra rapporterer idle temp på ca 38 og systemp på 24 (har kabinettvifte i front) med lukket kabinett. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg har veldig lik konfigurering og ligger på omtrent det samme og BIOS, SiSoftSandra og Motherboard Monitor viser akkurat samme temp alle tre steder til enhver tid. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg har og Epox K8ha+ og kobber taisol med lydløs 80 mm vifte, ligger på litt over 40 grader. Så lenge den er stabil så gir jeg **** om den er 500 grader eller -20 Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei! Noko eg ikkje ville ha likt er å hatt ein amd prossessor i ein server om plutslig vifta skulle ryke.. ;( (Ville synst det haddde vært synd om viftene rykte på ei maskin med amd prossesor sjølv om det ikkje skulle brukast til server også :wink: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå