Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - Kjetil-H - 28mm 2.0

Anbefalte innlegg

Litt av tanken var at teksten 'student' og den uklare røde klatten med bæreposer i bakgrunnen skulle lede fokus mot den eldre damens fortid, men det er nok litt vel komplisert. Tenkte aldri over hvem som priser hva, noe som sikkert sier sitt om hvor målrettet jeg leste bildet (synd, men det skjer ofte). Godt sett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg kjørte f2 og satset på en uklar silhuett mot den andre tunellenden. Tror ikke et bilde med maten nærmere kamera hadde blitt like lett pga lysforholdene.. Prøvde også å fange fisken inne i en blå bølgeform, men det ble kanskje ikke helt tydelig :)

Takk for kommentarer!

Lenke til kommentar

19. Oktober

post-25194-1256253200_thumb.jpg

Rød kule.

21. Oktober

post-25194-1256253233_thumb.jpg

Blå kule.

22. Oktober

post-25194-1256253253_thumb.jpg

Arvegods. Det ble noen korte dager. Alt for mange timer på puta, kort tur til bussen, jobb, tilbake til puta. Har ikke vært motivert til å sortere og oppdatere før nå, men nå håper jeg å holde løpet ut :) Takk for mange helbredende kommentarer til forrige bilde! Dagens bilde var en besynderlig kladdelapp som lå igjen på det ledige kafébordet. Sjelden funnet annet enn oppvask. Lurer på hvordan en TYGGIS BOKS til tjue kroner ser ut..

(og hvilke 13-14-åringer som bestiller kaffe)

Endret av Kjetil-H
Lenke til kommentar

Måsegg?

Den røde kula var besynderig og dominerende, en kunstutsmykning formodentlig.

Blå kule så ikke så veldig apetittelig ut egentlig, men var en intens, nesten selvlysende kontrast mot det grå. Kan det være mulig at den våte flekken kun kommer fra den blå "kula"? Ser litt for usannsynlig ut.

Må si meg enig i at den lappen var særs besynderlig. Den tyggis-boksen må du bare få tatt rede på hva er.

Bra du er tilbake igjen, satser på _frisk_ innsats resten av festen.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Den røde kula ligger akkurat gjennom glassveggen på Enovas nye energifyrtårn Prof. Brochs gt. 2. Tror jeg skal gå oppom Teknobyen der den ligger etterpå, det begynner å bli et særpreget område..

Den blå lå slik da jeg kom dit, men flekken ser lovlig stor ut.. Kanskje fjortisene fra 22. forlot sin siste kjærlighet her og gikk over til kaffe og tyggegummi dagen etterpå? (noe som ihvertfall smaker høgg for en utrent gane..) :)

Måkene henger over en indisk restaurant, men jeg syntes at hjørnet var såpass interessant i seg selv at jeg valgte bort omgivelsene. Normalobjekitvet er sannelig en fin Ole Brum-skapning.. Jeg lurer på om han har noe forhold til Måsegg og Mackøl. Eller Duefilet og Dahls for den del..

Godt å være motivert til å gå en tur, men motivasjonen kommer nok fra tilbakemeldingene :) Takk!

Endret av Kjetil-H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...