abene Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du kan nå forhåndsbestille Windows 7 på Amazon til rimelige penge. Les mer Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 0 redaksjonelt eller journalistisk innhold. Ren reklame for Microsoft. Dette er trist, HW. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Anyways, betale for Windows? Fikk meg en god latter der. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Der hadde vi allerede Linux-trollet på plass, ja ... Typisk ... En "artig" detalj er at Amazon.co.uk selger Upgrade-versjonen av Win7 Home Premium dyrere enn fullversjonen ifølge denne siden. (I hvert fall pr. nuh.) Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 AARRRGGGGG. Gammelt nytt som må ha vært oppagt for litt siden da priser i england skulle være usannsynlig lav. Det er da ofe omtalt her og der at priser på ting i utlandet er annerledes. Følger man litt med ... så er pund og dollar blitt billgere.... KAN IKKE FOLK TENKE SELV????????????? Idiotartikel. Kan ikke hw vær så snill å produsere litt bedre stoff enn dette? Dere leverer knapt 4-5 artikler pr dag, som i beste fall er avskrift fra noen dager tilbake på et lite knippe nettsteder. Hw sine hardware tester er ikke noe jeg leser eller bruker som grunnlag for kjøp lenger. Det finnes mange bedre ressurser på nett. Jeg skipper til siste side(konklusjonen) og ofte rister på hodet. Hw sine software tester forstår jeg overhode ikke poenget med. De er på nivå med barnehage og såpass influert av anti-ms at det er tragisk. Bedriftsnyhetene er helt malplassert og minner mer om en trang å få nye nytt ut på siden, mer enn å gi kundene(oss) det vi vil ha. Ikke en kjeft kommenterer jo de nyhetene - fordi de fleste på hw er VGS elever ikke vet en dritt om emnene. Hw er ikke spesielt bra på hw lenger, og har heller ikke et spesielt godt kunnskapsområde på hw. Ikke er hw særlig oppdatert, og redaksjonen kan umulig beskrives som engasjerende. Hw er kjedelig... kanskje det er et poeng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå