Gå til innhold

Rimelig Windows 7 på Amazon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AARRRGGGGG.

Gammelt nytt som må ha vært oppagt for litt siden da priser i england skulle være usannsynlig lav.

Det er da ofe omtalt her og der at priser på ting i utlandet er annerledes.

Følger man litt med ... så er pund og dollar blitt billgere.... KAN IKKE FOLK TENKE SELV?????????????

Idiotartikel.

Kan ikke hw vær så snill å produsere litt bedre stoff enn dette?

Dere leverer knapt 4-5 artikler pr dag, som i beste fall er avskrift fra noen dager tilbake på et lite knippe nettsteder.

Hw sine hardware tester er ikke noe jeg leser eller bruker som grunnlag for kjøp lenger. Det finnes mange bedre ressurser på nett. Jeg skipper til siste side(konklusjonen) og ofte rister på hodet.

Hw sine software tester forstår jeg overhode ikke poenget med. De er på nivå med barnehage og såpass influert av anti-ms at det er tragisk.

Bedriftsnyhetene er helt malplassert og minner mer om en trang å få nye nytt ut på siden, mer enn å gi kundene(oss) det vi vil ha. Ikke en kjeft kommenterer jo de nyhetene - fordi de fleste på hw er VGS elever ikke vet en dritt om emnene.

Hw er ikke spesielt bra på hw lenger, og har heller ikke et spesielt godt kunnskapsområde på hw. Ikke er hw særlig oppdatert, og redaksjonen kan umulig beskrives som engasjerende.

Hw er kjedelig... kanskje det er et poeng?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...