Roarm Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Trenger flere norske Planetside spillere i outfit'en. Er en del allerede. Ca 200 medlemmer nå, kommer flere. Interessert så kan du gå inn på www.sardukar.org å lese litt der... :wink: Lenke til kommentar
SAtam Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 vel for en norsk/europeisk klan gjorde dere feilen at dere valgte Emerald som server og ikke den i amsterdam Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Det var bare for betaen det, vi kommer såklart til å spille på europeisk server Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 BAH join heller Dreamscapevirus ( www.dreamscapevirus.com ) vi har hvert til siden starten av utviklingen av planetside så vi har spillt en del cs og diverse andre mods og spill også ps sorry at jeg stjelte litt plass i tråden din, kan bare ikke holde meg unna noe som har med planetside å gjøre btw jeg tror jeg sendte deg en PM på www.planetside-universe.com forumet. Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 I Sardukar satser vi på å få en norsk squad slik at kommunikasjonen går litt glattere på Teamspeak. ps, tror ikke jeg har regga meg på planetside-universe... Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 HMM ok var noen andre i sardukar da, for jeg er siker på at jeg tok en PM til en og han sa han var i sardukar. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hmm, kunne kanskje vurdert det, menneh.. liker ikke navnet så det blir ikke aktuelt For det første så liker jeg ikke navn rappa fra fiksjon.. For det andre så er det skrevet feil.. For det tredje så fikk de bank av noen hule-boere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå