Gå til innhold

skal xbox 360 bråke så utrolig mye?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

skal xboxen bråke så utrolig når den er på? det er en elite fra 2007. er det viften(e) eller er det DVD drevet? det er faktisk ikke noe som plager meg når jeg spiller, men lurer på om de skal være bråkete eller stille? om min er for gammel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har gjort det med noen, men tror ikke jeg har merket forskjell på lyden. har ikke fulgt så godt med.

Du burde merke forskjell. Når et spill er installert spinner kun DVD-romen når spillet starter opp. DVD-romen står for størsteparten av støyen :)

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Det stemmer bare delvis. Jeg installerte GTA IV på min boks for å teste forskjellen, og den er der i begynnelsen, men etter å ha spilt en liten stund, bråker boksen like mye som før. Viftene starter opp, og det gjør også drevet.

nei,det er bare viftene. drevet er helt avslått med installerte spill.

gta4 pusher maskinen en del så der begynner viftene etterhvert å gå for fullt. særlig hvis man har en litt eldre 360.

viftestøyen varierer en del fra spill til spill utifra hvor krevende det er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg hørte at man kunne ta ut spillet når det var installert og man hadde valgt å spille fra HDD, men da jeg tok det ut så stoppet hele driten.

er det noe galt med installeringen da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

når du er i xbox dashboard og det er et spill i DVD trayen så trykker du på "Y" og velger å installere spillet på xboxen. hver gang du skal spille det så trykker du bare "Y" og velger play from hard drive. det er best om du har valgt at når du starter xboxen skal du alltid starte i xbox dashboard og ikke gå rett på spillet.

jeg regner med at alle xbox 360 spill kan installeres, og loadingen går nok fortere.

Lenke til kommentar
Kan du installere spill på xboxen? Hvordan gjør du det? Og kan du gjør det med alle spilla?

Går loadingen i spill fortere då?

loadingen går fortere i de fleste spill.

som nevnt så trykker du Y for game details, der popper det opp en ny skjerm som spør om du skal innstallere spillet til harddrive.

Men dette forutsetter at du har vært online med xboxen din det siste året for en software update.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...