Brotato Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Driver og bygger en pc nå, og har lyst på den så fort som mulig... Men jeg gidder ikke kjøpe vista som os. Er det mulig å få kjøpt windows7 nå eller må jeg vente til den offisielt kommer ut? .. Endret 25. september 2009 av -silenz- Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du kan bruke RC som fungerer fint. De overlapper hverandre veldig så ikke noe problem der :=) Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/download.aspx Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 The page you're looking for wasn't found. ... vet ikke om det er skolenettet, eller hva som er problemet... hva står RC for engentlig btw? hvordan er RC forskjellig fra fra den orginale når den kommer ut? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Og som det er forklart på denne siden kan man få tak i "product keys" for Windows 7 RC helt fram til 21. oktober. Men selve DVD'en med Win7 RC må man få tak i på annen måte. Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Engelsk Windows 7 er ikke til salgs før i slutten av oktober. Den norske noen uker etter det. Tidligere har beta og rc utgaver vært tilgjengelig for nedlasting hos Microsoft, men det er det ikke lenger. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 hvodan får jeg tak i en sånn sak som jeg kan få tak i rc?? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 hvodan får jeg tak i en sånn sak som jeg kan få tak i rc?? Øverste kjøkkenskuff. Eller misforsto jeg spørsmålet? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 okey.... SKal sette sammen pcen selv. Så hvodan får jeg lastet ned det på en pc uten os? Lenke til kommentar
RoyAne Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 har du ikke en annen PC der du kan laste ned fila og få brent den på en DVD da? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det får du ikke. Last det ned fra en annen PC og brenn det ut på en CD/DVD. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 okey thx sry for alle nooby spørsmål som jeg stilt her nå.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Anbefaler at du heller prøver deg på en linuxdistro og heller venter til windows 7 når den kommer ut. Tror ikke du har lyst til å installere ett virus som ditt første program. Anbefaler enten ubuntu eller mint. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Warez er uønskelig i forumet.. Et par poster slettet. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Anbefaler at du heller prøver deg på en linuxdistro og heller venter til windows 7 når den kommer ut. Tror ikke du har lyst til å installere ett virus som ditt første program. Anbefaler enten ubuntu eller mint. Hvis man ikke ser noe poeng i å bruke 4 uker på Linux når man allikevel tenker å kjøre Windows 7 etter 22/10, så kan man jo bruke Windows 7 ISO verifier til å sjekke at den ISO-filen man har fått tak i er i orden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg tror mange ville hatt godt av å prøve andre alternativer enn windows, bare for å ha prøvd ut det. Dessuten er jeg sikker på at vedkommende har en xp lisens som han kan bruke frem til windows 7 kommer ut. Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er du sikker på det? De aller fleste har OEM lisenser som følger med PCer, og de har du ikke lov til å flytte over på en annen PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå