ungua Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei, jeg bruker XP Professional SP3 Versjon 2002 og har nå for andre gang opplevd en litt voldsom omstart. Ut av ingenting kommer en "blue screen of death" som begynner med "Det er oppdaget et problem ...", men jeg klarer ikke å lese mer fordi maskinen startes på nytt på et blunk. Skjermen ser ellers ut som en vanlig feilmelding med en del tallkoder og tekst. Etter omstart kommer forespørsel om videresending av feilmelding til Microsoft opp: BCCode : 77 BCP1 : 00000001 BCP2 : 00000000 BCP3 : 00000000 BCP4 : B667DCA0 OSVer : 5_1_2600 SP : 3_0 Product : 256_1 Følgende filer skal kunne gi mer informasjon, men er ikke der lenger når jeg skal finne de: C:\DOCUME~1\BRUKER\LOKALE~1\Temp\WER729c.dir00\Mini092509-01.dmpC:\DOCUME~1\BRUKER\LOKALE~1\Temp\WER729c.dir00\sysdata.xml Etter det åpnes en Microsoft-side i Firefox som alltid er hvit og inneholder null informasjon. Håper at noen kan hjelpe meg med å finne feilen? Anvendervare som kjørte på det tidspunktet var CPUID Hardware Monitor, Explorer, Firefox, Foobar2000, AVG, Zonealarm (restriktiv). Firefox er utrustet med ABP og NoScript. Maskinen er en stock Dell XPS M1530. På forhånd takk for all hjelp! Ungua P.S.: Det som gir meg litt gåsehud er at jeg sendte en mail med to sekunder før kræsjet... Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kansje mirosoft tok igen? det var jo lurt og gjøre narr av dem da ! Lenke til kommentar
ungua Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det kan du si. Men det er ingen som kan lese feilkoder? Og ingen som får opp noe som helst på Microsoft-siden? Jeg lurer på hvorfor MS gir brukeren en feilkode og litt til, når det ikke finnes måter å komme frem til hva de skal bety ... Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det kan du si. Men det er ingen som kan lese feilkoder? Og ingen som får opp noe som helst på Microsoft-siden? Jeg lurer på hvorfor MS gir brukeren en feilkode og litt til, når det ikke finnes måter å komme frem til hva de skal bety ... Kontakt microsoft og finn ut... eller hvis du har så ta backup og bruk garantien =9 Lenke til kommentar
b21a Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kan jo gjenta det igjen, GOOGLE IS YOUR FRIEND http://www.techspot.com/vb/all/windows/t-30262-BCcode.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå