Rauhrover Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Hei. Skrudde av pcen igår. Da var den koblet til min 32" LG tv. Kobles igjennom en HDMI kabel. Har lite peiling, men er en kabel til rundt 1000, så den skal funke. Den går fra laptopen til tven, og har funket bra, helt til nå. Nå får tven no signal står det. Og har funnet ut at den hele tiden kobler til og fra. Som om den prøver å koble til, men det er noe iveien? Tar alltid ut kabelen om kvelden, uten at det skulle hatt noe å bety? Har prøvd: fn+f4, restart av pc, skru tv på og av, ut og inn kabel osv.. Ikke noe har funket så langt. Noen som veit om noe? EDIT: Når jeg lukker laptopen, kommer bilde på lcd'n... Rart=/ Men vil ikke være på begge skjermene som igår, samtidig-_- Takker for all hjelp:) Endret 25. september 2009 av Rauhrover Lenke til kommentar
Rauhrover Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Rauhrover Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Funnet ut at det er PCEN min som det er noe feil med. Men hva?:O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå