Condis Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei, Bremsen min må pumpes litt for optimal brems og den må presses små hardt og langt inn før den tar. Vil en luftig og bremsevæske skift gjøre susen? Eller er masteren slitt om man må ta i litt? Kan det være at stemplene i kalipterne er rustne? Bilen har jo stått en stund ubrukt.. Takk for forslag til diagnose:) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du har selvsagt sjekket av bremsekraftforsterkeren fungerer og er ok? Ikke noen vakuumslanger der som er hoppet av? Lenke til kommentar
Condis Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Jeg har ikke giddet å lete etter feil på bremsene da det kan være så mangt. Men første ting etter jobb idag blir å sjekke for slanger o.l som har hoppet av! Lenke til kommentar
Condis Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Nå har jeg fått sett nermer på bilen og funnet ut at det er bakbremsene som er utslitt, når jeg tar opp håndbrekket så blir pedalen fin og tight men med en gang jeg tar ned igjen brekket så må jeg trå pedalen ca 1/2 del inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå