livingman Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 hei hallo. har hørt om " dual boxing" noe som skulle gjøre det mullig og level flere chars samtidig. hvordan virker det? hvor kan jeg finne selve programme ? takker for all informasjon eg kan få og takker for svar Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Keyclone Jeg har testet dette til 60. Det fungerer slik, du loader keyclone og legger til alle wow programmene i den lsiten. Dvs starte ny wow for hver karakter. Da ser keyclone sånn ut World of warcraft World of warcraft osv Dvs alle knapper du trykker på i wow vil bli trykket på i alle wow-vinduene. Da spiller du på en karakter og styrer alle. Det er litt styr, det er vanskelig med melee, caster er lett. Det funger sånn at den du spiller heter for eks Jin Da velger du [tom knapp på nr 1] Men på alle andre karakterer lager du makro på knapp nr 1 [/follow jin] Da trykker du på [1] og alle alter er follow på deg, da kan du begynne å flytte på deg og de vil følge etter. På knapp nr 2 lager du makro for altene å targede ditt mål /assist Jin Så på knapp nr 3 har du for eks mount på alle karakterene, og knapp 4 selfbuff dom fel armor osv. på knapp 5-6-7-8-9-0 så har du spells som er ca like lange i cast for eks knapp 5 mage frostbolt, lock shadowbolt, shaman light. Da trykker du 1 så alle følger deg, så ser du en mob så merker du den og trykker 2 så targeter alle den, så trykker du for eks 5 så ser du din spell på nr 5, + frostbolt, lyn og shadowbolt fyre avgårde. som du ser så er 99% hvordan du setter opp makroer og hvilke klasser du velger. Det er også tungvindt å spille/flytte seg, noen kan dette av follow osv, henge seg fast. Ikke start keyclone mens du logger wow, en gang skrev jeg i trade, ble avbrutt, kom tilbake og logget andre accounts, og wolla, mens jeg logget inn skrev keyclone brukernavn og passord i trade i andre vinduer Endret 25. september 2009 av War Lenke til kommentar
livingman Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 tusen hjertelig takk ! Lenke til kommentar
tmg Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du bør også legge til w a s d q e r enter i Do-not-pass. Så du ikke avbryter follow og skriver i chat på andre chars osv. Jeg har en macro med både follow og assist i, så sparer du en knapp Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) åja, må legge inn mange do not pass, så du ikke skriver i gchat på alle osv. Også en egen do not pass anything knapp , slå av/på alt. Det settes i keyclone. Questing vil du ikke, loote på alle er stress, full nuke er det beste. Endret 25. september 2009 av War Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 justin.tv/multiboxing livestream innimellom. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) dette krever selvsagt flere accounts ikke sant? Blir ikke dette ganske dyrt, rundt 200-300kr i måneden? Endret 26. september 2009 av Dammed Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Alt er relativt Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 dette krever selvsagt flere accounts ikke sant? Blir ikke dette ganske dyrt, rundt 200-300kr i måneden? Jepp, hobby, som det er dyrt å kjøpe hagle eller frimerker. Må se på det som det og ikke OMG dyrt. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 jeg gjør det, virket kanskje litt feil. Har brukt over 60.000kr på bil så kan godt egentlig forstå folk som bruker 1000kr i måneden på wow. En hobby er en hobby. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 OK for blizzard, er jo mer penger i kassa dems. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Går det med en PC, må det være CPU cores? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Det går med en pc. Den burde være krafrig, alle vinduene må ha samme oppløsning/innstillinger ellers tar det lang tid å bytte. Så tar man winduedmode-og fullscreen så man trykker [win] og ser alle minimerte vinduene og lynkjappt bytter til alten. FFA på den du spiller er smart, og de andre kun looter Q items. Nå synnes jeg win 7 er tregere en vista på dette. Med win 7 allt på max 1600x1200 klarer min pc 5 vinduer og det føles som ett vindu. ic7 940 /295x2 /12gb. Endret 28. september 2009 av War Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Virker kraftig morsomt å levle kjapt med 5 chars. Ville en seriøs raid guild tatt imot en person med 2-5 multiboxer chars? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Du må jo spille med 1 og 1 da, du er ikke 100% god med 2+ Endret 28. september 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå