Mato Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei etter en disc failure i går finner jeg ut at jeg skal kjøpe meg en ny pc den skal brukes til wow gaming , fortrinsvis med alle setting på max , 1900X1200 i oppløsning pc en jeg har i dag er : Shuttle jeg har et skjermkort som jeg ikke husker helt men ikke noe supert , var berenset have psu kunne lever strøm til det jeg har sett på til nå er denne : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332714 og dette oppsettet http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274 med følgene forandreinger -Cooler Master Elite 330 Midi Tower Vifte: 1x 120mm Bak, ATX, mATX, 2x USB, 1x Audio [info] -395.97 -Corsair TWIN2X PC6400C4DHX DDR2 4GB KIT Kit w/2x 2GB XMS2-6400 dimm's, CL4-4-4-12, 800MHz, DHX [info] +303.69 minu mus og høytalere . ender da på 7682 kr det jeg lurer på er jo om disse vil være vesentlig bedre en systemt jeg har i dag og om de vil funger bra til wow ? som sagt er ønsker jeg og kjøre wow på max settings , itlleg har jeg endel addos som bruker en del resurser i wow , er ønsklig og ha stabilt 60fps i raids . ellers kan jeg vell nevne at jeg bruker to skjermer og har somregel opp winamp , spotyfy , ts , og firefox men 15-20 faner i skjerm nr 2 men jeg gamer , dette må og påtenkes at bruker noe resuser ( ff burker ligge på 300mb minneforbruk ) er og åpen for forslag til andre systemer , men jeg ønsker ikke betale unødevendig for oppstette , jeg regner og med at jeg kommer til og hande på startit da de finnes lokalt i stavanger (og skulle noen ha noe peiling have jeg kan ta for den shutle pc'en uten disker i så er det og greit .. ) Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Uansett prisklasse(under 3k) er skjermkortet 4890 obligatorisk. Deretter ville jeg pekt meg ut en intel CPU, i5 ligner vel din prisklasse? Vurder ddr3 system, er en pris balanse her. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Legg vekt på god CPU\Ram kombo samt kanskje en SSD som du har wow installasjonen din på, siden wow laster mye filer ofte. Mener å huske jeg merka rundt 4 fps mer når jeg flytta wow mappa fra 300gb ide til S-ata 36gb raptor disken. Og den første raptor disken kan tørke støvet etter SSD diskene som er idag. Natt og dag. Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 WoW liker dual-core-prosessorer ekstremt bra, quad-core er som regel ikke verdt pengene. Se etter en hoyt klokket dual-core. http://www.pcgameshardware.com/aid,693737/...re-i5/Practice/ 4 GB med DDR3-RAM og et rimelig high-end skjermkort (Radeon HD4890/GTX275) og du skulle klare WoW rimelig bra. Selv har jeg en Phenom II x2 550 klokket til 3,5 GHZ og XFX Radeon 4870 og spiller med blank 60FPS Ultra overalt bortsett fra Dalaran med 1680x1050. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 jeg endte opp meg og bestille sen bygg selv pakka fra komplett , var ute på en butikk her for og høre om de hadde de samme kommponentene , men de kunne ikke selge de til meg for under 10k , og når jeg plotter de in in prisguiden så ender det og med en høyere pris , så det virker som en bra pakke . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Den pakken fra Komplett er genial, du "får" på en måte det extra skjermkorte gratis.. Endret 26. september 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 i dag fikk jeg datan , kjapt levert a komplett og posten . kabinettet var super lett og bygge i , litt småplukk rundt om som at molox kontaktene til kabinettviftene var noe "slarkete" . ellers var det ikke noe og utsette på hovordan den var og sette sammen , men alle som har bygget en data eller to så er det jo ikke akkurat noen sak og sette del a i slot b så langt er jeg fornøyd , kansje ikke den mest stile datan men for mindel som bruker headset når jeg sitter forran datan så bryr det meg ikke så alt for mye . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå