Gå til innhold

Bra mailprogram som støtter wifi til symbian OSv3

Nikko_

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er på jakt etter en god e-post-klient da det som medfølger mobilen bare er noe tull.

Jeg vil ha et program som støtter følgende:

- imap og pop

- kan bruke wifi til tilkobling

- lager mappestruktur som f.eks Outlook (Inbox, sent, drafts, etc)

Noen som har noen gode forslag til programmer?

Selv har jeg testa Profimail til Lonelycatgames. Dette programmet virker veldig greit, men jeg sliter med at mottatt og sendt e-post forsvinner fra mobilen. Altså, at etter jeg har lest mottatt e-post ligger den ikke lenger i inboksen. Kan det være det er prøveversjonen som gjør dette?

Det hadde vært veldig fint å vite, så jeg ikke kaster bort 200 kr på programmet.

På forhånd takk for hjelpa.

PS: jeg eier en Nokia 6710 navigator.

Mvh Steffen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tilbakemelding.

Nå fungerer det med wlan her. Jeg var nok litt kjapp.

Et par kjappe spørsmål på tampen:

- Jeg la ved et bilde som vedlegg, men det går ikke an å laste det ned via mobilprogrammet. Står bare "laster ned: 0 %", og så står den bare slik. Hvordan fikser man det?

- Sjekker den automatisk e-post for meg hvis jeg wifi kommer på og blir jeg påminna om ny e-post? Eventuelt, hvordan slår jeg på automatisk sjekk av e-post? (Det er vel dette som heter push-e-post?)

- Jeg går ut fra at jeg kan bruke pop-mail også? Jeg vil veldig gjerne bruke min Getmail fra Get. Dette skal gå?

- Slik jeg forstod det må jeg betale lisens til Nokia for å bruke den medfølgende e-postprogrammet, noe som er uaktuelt. Stemmer dette?

Endret av Steffen2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...