lobster Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Dette er kanskje litt lame men skitt la gå.. ris/ros for hjemmesiden min: http://www.sump.no (NB! Må ha lyd) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Tøff side! Kunne nesten ikke ha vært bedre utformet i forhold til innholdet. Likevel: Man får ikke hele siden inn i bildet på en gang med IE6 og 1024x768. Det hadde vel vært å foretrekke. En annen ting: Det står "latter" i <title>, mens resten av siden er på engelsk... Lenke til kommentar
lobster Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Ahhh, takk for korektur Jeg er helt blind.. Retter Latter til noe finfint på Engelsk Tusen Takk Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 ka faen e vitsen me den sida da?? Skjønte ikke helt det der jeg!? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hva er vitsen? Trykke på figurer og få en latter? Wow så kult! Greit nok hvis man har ekstremt lite å gjøre, men ellers sugde innholdet max. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Tusen takk for både positiv og negativ tilbakemelding Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Kul, litt sprø, men ganske original side. Nederst på siden din sto disse errorene: Warning: fopen(/home/sites/sump.no/www/data/daily_visitors.wmn) [function.fopen]: failed to create stream: Permission denied in /home/sites/sump.no/www/wmcounter.php on line 155 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/sites/sump.no/www/wmcounter.php on line 157 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/sites/sump.no/www/wmcounter.php on line 158 Warning: fopen(/home/sites/sump.no/www/data/daily_count.wmn) [function.fopen]: failed to create stream: Permission denied in /home/sites/sump.no/www/wmcounter.php on line 160 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/sites/sump.no/www/wmcounter.php on line 161 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/sites/sump.no/www/wmcounter.php on line 162 Jeg bruker IE 6.0. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Akkurat hva jeg trengte dagen før norsk heldags! Terningkast: 6 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Akkurat hva jeg trengte dagen før norsk heldags! Terningkast: 6 ææ. gruer du deg også trenger du en latter?? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå