Fettklomp Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei, jeg lurte på om det var mulig å få opp et vindu på min skjerm på skoledataen som viser hva som skjer på pcen min hjemme. Altså, det står på hjemme å laster ned masse ting nesten hele tiden, og jeg skulle gjerne hatt muligheten til å skjekke hvor langt nedlastingene mine har kommet fra skolepcen på skolen. Er det noen programmer som kan gjøre den jobben for meg?. Altså fra skolepcen min så trykker jeg på en knapp eventuelt på skrivebordet, så får jeg opp skjermen min slik som den ser ut hjemme for det øyeblikket. Og deretter ta kontroll over pcen herifra. Jeg tenkte at teamveiwer kunne være et godt alternativ, slik at jeg kunne bare taste inn ID og passordet, også se hva som skjedde hjemme, men teamveiwer skifter jo passord automatisk, så vet ikke om det fungerer, noen andre forslag hadde vært fint. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Teamviewer. Du setter opp passord manuelt, og bruker bare 9 sifre for å tilkoble. Funker fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå