Glenn Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei. Skal over til NextGenTel nå, og ser de har vanlig router og trådløs router. Hvilke routere er det som de sender ut nå? Hvilken skal jeg velge? Lurer litt på om jeg skal teste den trådløse, men håper denne er like enkel å sette i bridge om den ikke skulle være noe bra. Hvilke av de gir best sync mot sentralen? Stabiltet, etc.? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei. Skal over til NextGenTel nå, og ser de har vanlig router og trådløs router. Hvilke routere er det som de sender ut nå? Hvilken skal jeg velge? Lurer litt på om jeg skal teste den trådløse, men håper denne er like enkel å sette i bridge om den ikke skulle være noe bra. Hvilke av de gir best sync mot sentralen? Stabiltet, etc.? Hipp som happ sier jeg, skal du bridge så kommer det på et ut. Er vel Inteno du får som trådløs og speedtouch som kablet, begge kan godt bridges uten problemer. Har selv VDSL2 med en Inteno ruter som fungerer bra. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Da går jeg for Inteno'en. Er jo likevel ikke stress å sette den i bridge om den ikke lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå